Recenzija/komentar - Film: Black dawn

Oj ljudovi

Prije svega...pozdrav svimaparty
Eto, iako sam ovaj blog otvorio prije...pa sad će skoro godinu dana, nikako da nađem vremena da i nešto (pametno) napišem, ali eto, napokon nađoh malo vremena.

Pa da se odmah bacim na posao. Kao što i samo ime bloga "Film Freak" govori ja sam upravo to, Film Freak. I kao takav gledam skoro pa sve i svašta, i do sada sam imao prilke pogledati mnoštvo remekdjela, ali naravno i mnoštvo sranja.
E kad su u pitanju loši filmovi, imam jedno pravilo, naime koliko god neki film bio loš, smeće i na kraju krajeva sranje, ne volim kad netko, pa ni ja sam pljujem po tom filmu, unatoč tome što je smeće, dok za to ne predočim neke argumete i dokaze. Jer treba uzeti u obzir koliko god neki film bio loš, njegovi autori, redatelj, scenarist, glumci i drugi, su ipak uložili nekakav trud u njega i sigurno se nisu nadali da će film ispasti tako loš kao što je ispao.

Eto, nedavno sam imao prilike pogledati jedan film koji će mnogi več po samom naslovu i "glumcu" koji glumi u njemu strpati u domenu smeća, no ja sam se htio uvjeriti, da li je zbilja film smeće ili nije, evo što sam saznao...

Crna zora

Eng. Black dawn
God. 2005
Redatelj: Alexander Gruszynski
Sceenarist: Martin Wheeler
Glume: Steven Seagal, Tamara Davies, John Pyper-Ferguson...itd.

Odmah na početku moram reči..Koja prijevara!!…iako sam trebao pretpostavljati najgore, posebice kad je Seagal u pitanju, ali ipak pošto sam ljubitelj starih naslova spomenutog “glumca”, i posebice nakon prilično dobrog novijeg naslova “Belly Of The Beast”, očekivao sam ipak koliko toliko kvalitetan B akcić, ponajviše i zbog toga što su cover DVDa i plakat izgledali baš obećavajuće, odajući dojam nekog skupog filma, a i Sony Pictures je producirao film, te su moja očekivanja bila…paa…povelika. A kad tamo, sranje, još jedno u nizu, baš totalna prijevara.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovako naime izgleda i Hrv. naslovnica DVDa, jel da, odaje dojam skupog filma...a nije

Osim dvije malo kvalitetnije snimljene i izrežirane akc. scene, ovaj film nema ništa pametno i kvalitetno za ponudit. A i Segica je za razliku od več spomenutog “Belly Of The Beast” (iako sumnjam da je i tamo sve sam izveo), ovaj puta bio totalno bezveze. Ne znam zašto mu uopće daju da “glumi”, i tko ga plača, kad on ne može više sam izvesti ni jednu šoru. Naime u to sam se uvjerio kad sam jednu šoru pustio usporeno, frame by frame i točno se može vidjeti da se ne tuče on, več dubler umjesto njega. I ne samo to, ne mijenja ga dubler samo u tučnjavama, več i dok hoda, pa čak i dok priča!? Misli, iznenada usred njegovog dijaloga, promjeni se ton glasa, i točno se kuži da to ne priča Seagal več netko drugi, iako ovaj otvara usta?! Čemu to, je li je ovaj promukao, iznenada izgubio glas ili šta!?., zbilja mi nije jasno?!
Uz to film šteka i u montaži, a i specijalni efekti, posebice green screen na kraju filma, u sekvenci u helikopteru, je toliko loš da je to smiješno koliko je loše napravljeno. A “glumu” neću ni spominjati!bang
Več sam nekoliko puta u svojim nekim komentarima njegovih filmova na nekim sajtovima spomenuo kako Seagal izdaleka izgleda poput Bud Spencera, okrugli obraz, škiljeći pogled, te da mu samo još brada fali, ali činjenica je da je takva usporedba zapravo uvreda za legendu poput Spencera, jer je on unatoč svojoj veličini i kilaži bio mnogo pokretljiviji i aktivniji u svojim filmovima od Seagala.
Sve u svemu zbilja jadno, ovaj naslov zaobiđite u što širem luku, nećete ništa propustiti.
Dakle finalni zaključak je da film ipak je sranje, ali sad sam barem siguran u tothumbup

Ocjena: 1/5