Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mynicelife

Škola jedrenja (nešto najbolje što mi se dogodilo u ovoj godini)

1. dan tj. polazak
Nisam spavala naj, naj kojih 5 sati i dan prije sam povraćala tako da nisam bila ni naj zdravlja. Da skratimo: došli smo na Korčulu, strpali nas u sobe, večera, dernjava, spavanje.smijeh

2. dan
Doručak, odlazak u klub. Tamo smo vidjeli voditelja i učitelje (dvoje smo znali jer jedan je prof iz skijanja a drugi mu je brat s kojim smo jednu turu išli na skijanje). Onda smo otišli na kajak. Izubijali smo se, smočili i po običaju pocrkavali svi od smijeha. Kasnije na ručak pa su nas otpeljali na otok Badiju i tamo su nam pokazivali dijelove jedrilice. I onda natrag pa večera i šetnja gradom.thumbup

3.dan
Doručak, kajak, ručak. Poslije ručka otišli smo (jedna grupa) na jedrenje i druga na windsurfanje pa kasnije smo se zamijenili. Sve je to meni super samo mi je jedrenje malo komplicirano jer taj vjetar stalno mijenja smjer. Onda večera, šetnja.

4. dan
Profesori su bilo jako dobri prema nama pa su nam ova dan pustili za odmor. otišli smo na pješćanu plažu i tamo se dosta dugo zadržali. Svi su se spekli samo ja i još neki nismo (ha, ha!winkwinkwink). Kasnije kajak. Ne znam koji je to dan bio, mislim da je ovaj, ali naše neke cure naletile su na neke metalce koji su nam kasnije upali hotel, ali brzo otišli. Malko su se zapalili za njih!cerek

5. dan
Ne da mi se više pisati doručak, ručak i večera.njaminjami Prvo smo otišli na jedrenje i surfanje, pa poslije podne na kajak. pa navečer šetnja gradom.

6. dan
Sve isto kao 5. dan samo smo navečer išli gledati Morešku. A i došli su nam metalci koji su (ja mislim ovaj dan) opet navečer došli kod hotela i jedan je dobio sa bocom punom vode direkt u glavu i pritom rekao: "I drugi put!". pa dooobrooo....lud

7. dan
Zadnji dan. Imali smo u jutro regatu. I čudo za čudo ja sam sa svojom ekipicom došla prva! Šta smo i bili sretni!!!! A poslije je bilo natjecanje u kajaku, samo me tad boljela glava pa nisam išla. Navečer podijela. Dobili smo svi maje, diplome (samo 4. nisu) i kape naravno naj ekipa-mi. I čokolade isto. Sprdali smo se do 11 (navečer). Pozdravljali se sa naj profesorima iz "sportova na vodi".smijehwink

8. dan
Oko podne otišli smo na brod za Rijeku. Još smo se jedanput pozdravili s profovimawavewave i svi zaključili da bi još ostali mjesec dana (pod uvjetom da se vratimo na par dana doma). Na brodu smo radili nered. Kad su svi zaspali par nas je otišlo na palubu i počelo pjevati sve moguće naše pjesme koje smo našli. Onda smo i dolazili do ovih spavalica i radili spačke, dopeljali si gore na palubu pršut i kruh i nažderali se u 2 ujutro. Onda su svi zaspali. Ja i frendica smo se probudile u 3 i šetale se brodom ko mrtve pijane. Došli smo u 7 u Rijeku i pravac doma.

Zaključak svega: iduće godine obavezno dolazimo i nikako to nećemo propustiti!!!

Post je objavljen 28.06.2006. u 08:45 sati.