ZADACI
1. PROSUDBA KONTEKSTUALNE KOLIČINE:
1) U jednom razredu u osnovnoj školi ima 9 djece. Je li to puno djece za jedan razred, malo ili prosječno?
2) U “peglici” se vozi 10 ljudi. Je li to previše ljudi, premalo ili prosječno?
3) U jednoj kući živi 30 ljudi. Je li to previše, premalo ili prosječno?
2. PROCJENA KOLIČINE (slike):
1) Procijenite bez brojanja koliko ima jabuka na slici! Više od 5 ili manje od 5?
2) Procijenite koliko katova ima neboder na slici! Više od 15 ili manje od 15?
3) Procijenite ima li čovjek na slici više od 60 kilograma ili manje od 60 kilograma!
3. NUMERIČKO ZNANJE:
1) Koliko ima dana u tjednu?
2) Koliko dan ima sati?
3) Koliko ima godišnjih doba?
4. ORIJENTACIJA NA SATU (uz pomoć sata):
1) Ako je sad 5 sati i 40 minuta, koliko će biti za 15 minuta?
2) Ako je sad 9 sati i 5 minuta, koliko je bilo prije 20 minuta?
5. SMJEŠTAJ BROJA NA BROJEVNOJ CRTI (v.papir):
1) 91 (ponuđeno: 55, 70, 91)
2) 55 (ponuđeno: 21, 45, 55)
3) 23 (ponuđeno: 23, 40, 73)
6. BROJANJE TOČAKA NA PAPIRU (v.papir):
1) 8 točaka
2) 10 točaka
7. ZAPISIVANJE RAČUNSKE OPERACIJE:
Napišite ova 2 broja na papir kao da ćete izvršiti računsku operaciju (ne trebate izračunati) – brojevi su na posebnoj kartici:
1) pomnožite 37 i 12
2) oduzmite 195 i 64
ODGOVORI ISPITANIKA
INICIJALI ISPITANIKA:
DOB:
DIJAGNOZA / TIP AFAZIJE:
NAPOMENE:
1. 1) puno malo prosječno
2) previše premalo prosječno
3) previše premalo prosječno
2. 1) više manje
2) više manje
3) više manje
3. 1) T N
2) T N
3) T N
4. 1) 5h 55min ____________
2) 8h 45min ____________
5. 1) T N
2) T N
3) T N
6. 1) T N
2) T N
7.na drugoj strani
37 12
195 64
Post je objavljen 05.06.2006. u 09:48 sati.