Povijest bolesti:
Moj T-mobile I
Moj T-mobile II
Eto, došlo je i do raspleta u ovom mom "slučaju". Telefon se vratio iz servisa.
NETAKNUT.
Nakon bezbroj poziva korisničkim službama, dva odlaska iz Vinkovaca u Osijek, više od tjedan dana čekanja na povratak mobitela iz servisa...
Rekli su mi (cijeli T-mobile, između redova) - Tko te jebe, mali šupak.
Zato ja idem u ponedjeljak otključati telefon o svom trošku što dovodi do gubitka jamstva. Naravno.
Sve to da bi moj novi telefon mogao sve ono što zapravo može i zbog čega sam i potpisao pretplatnički ugovor uz kupnju tog uređaja.
Jer, inače ga ne bih ni poželio. Da sam znao kako su ga ograničili i kako će se zbog toga našaliti sa mnom.
Jedine dvije svijetle točke su Klara iz tehničke službe i Marijan iz poslovnice u Osijeku. Bar su pokazali dobru volju.
A ja ću sad dvije fiksne linije prebaciti na Optima telekom, jedan pristup netu također na nekog drugog operatera. I sačekati da prođu dvije godine i odmah potom prijeći i s mobilnom telefonijom na neku drugu tvrtku.
Ovi mi se gade.
Post je objavljen 18.06.2006. u 00:30 sati.