Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1971

Marketing

Krize

Ne znam što znači kriza u dužoj vezi. Nisam imao dužu ozbiljnu vezu da bih to znao.
Najdužu vezu ni ne smatram vezom, bilo je to šestogodišnje strastveno "druženje" bez zajedničkih planova. Ali se još dobro sjećam kako je strast u jednom periodu izblijedila da bi se poslije opet vratila na neki viši nivo, iako bitno drugačiji.

Uvijek postoje krize. I uzleti. "Ups and downs".

I kad dođe do krize stvari vjerojatno mogu izgledati nepopravljivo loše. I postoji nekoliko izlaza, izgleda da je najčešći izlaz prekid. Netko će možda jednostrano pokušati djelovati protiv uzroka krize, tu je važno da li će druga strana shvatiti. Netko će pokušati razgovorom. I opet je važno sudjeluju li obje strane. Netko će možda vezu ostaviti da vegetira, a ushit tražiti sa strane.

Prekid ne smatram dobrim rješenjem ako je u toj vezi postojalo puno zajedničkog, puno strasti, želja, dovoljno truda... Ali na problem treba upozoriti. Razmišljati o njemu i razgovarati.

Najvažnije od svega je da svatko sam sa sobom rasčisti želi li biti s tom osobom, shvati što je još negdje u nutrini prema njoj ostalo, čega više nema...

Svatko ima svoj odgovor.

Tako ja to vidim.


Post je objavljen 15.06.2006. u 17:05 sati.