Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mato3

IDI DOMA MAMI TRUBIT V ČUŠPAJZ-maturalac

Oi ! došel sam doma s maturalca.. bilo je doro, a ne i najbolje..bili smo 4 dana… idemo po redu:
1.dan: zbudil sam se v 15 do 5 v jutro, pa sam se spremil i dišel do škole, pa na bus i krenuli smo z čakovca… sedel sam naravno s bađijom. Prvih pet minut na busu mi se strošila baterija na fotiču, pa na prvoj benzinskoj kupil baterije za 50 kn.. bezveze… par put smo stali, pa smo došli do krke… tam smo bili oko 2 vure. Tam smo to se gledali i onda posle toga dišli i napokon stigli. Tam smo se otpakirali i smjestili v sobe. Dišli smo na večeru, pa posle v grad v nekši kafič. Dok smo se vrnuli v hotel smo dišli v disko i tam smo puštali pank i si, čak oni koji su prvi put čuli tu glazbu su se metali. Bilo jako jako zabavno.. dok je to završilo smo dišli v sobe i bili smo si tiho do 1 v jutro- dotle dok nisu učiteljice zaspale. Onda smo oko pol 2 dišli v druge sobe se si družiti i bilo mnogo zabavno. Bili smo pretežito vani na balkonima. Bađo i bralič koji su s menom v sobi bili su dišli spat oko pol 3-3. ja sam ostal budan još, i još smo se svi spominali. Ja sam dišel spat v pol 5, a zaspal sam oko 6 i zbudil sam se v 6 i 45.
2.dan: kad sam se zbudil smo dišli na doručak, pa v omiš na rijeku cetinu. Tam smo se s brodom pelali i bilo zabavno. Došli smo doma v 2 popodne i išli ručati. Posle ručka smo imali slobodno vreme do pol 7. malo smo se kupali, pecali, biljara igrali, pikado igrali, gubili se po hotelu i izvan njega. Bilo dobro. V 7 večera. Posle nje smo išli v kaštel sučurac na nekši koncert. Nekši puhački i klape su pjevale. tam dok smo došli prije – još dok su se instrumenti postavljali i se to nam je vodič pričal o tomu semu. Onda je nekši reterdirani došel, čak su se učiteljice i pedagoginja cepale od smeha… hahahahaha…. Došel je i malo gledal okolo v nas i videl naranču- sanju i zaderal se : LJUBAVI ! hehe, si smo se smejali, a njoj bilo neugodno.. onda je još 5 minut nešt se deral, a mi se smijali, pa je dišel…onda smo dišli v nekši kafič, pa na taj koncert. Tam smo se isto zezali, nismo ništ preveč gledali niti slušali… došli smo natrak v hotel i tam dole pak v disko. Opet smo puštali samo pank, hc jer smo ga ja i još par njih zauzeli… malo smo se metali jer se nam niti nije dalo…onda su došle učiteljice i pustile tam nekše škorije i kaj ja znam kaj… onda smo mi dišli v sobe.. navečer je bilo dobro, pa užas ! si smo se družili kak i prvi dan. Jen markec, enes i dadek su nestali. Učiteljice su skužile da ih nema i tražile ih. Usput su skužile da nas neke nema v sobi, pa su i nas tražile. Mi nismo ništ znali da nas traže, a nismo več mogli diti v sobe jer su one stražarile na hodniku da ne didemo. Onda je nastala panika, več nema grupe, nego sako se za sebe brine.. ja sam preskočil ogradu na balkonu koji je na drugom katu i to su skužile, a malo posle su me našle.. onda smo se sprobavali zvleči, al neuspješno… tam smo na hodniku stajali oko pol vure i čekali učiteljice da nam reču nek se poberemo v sobe… bilo je to 2 v jutro… ove tri su našli, al teško.. oni su se zaključali v sobu i nisu im šteli otpreti, a si su im se derli da otpreju, al nisu. To je celi hotel čul… onda su spotrli bravu i onda su oni » crkli « kaktiga… se je to pank..
3.dan: v jutro smo se zbudili v 15 do 8, a v 8 je doručak, tak da smo se žurili, a ja sam za to vreme se pričal bađiju i braliču to se i ovo kaj su rekle učiteljice jučer navečer da danas idemo doma…došli smo na doručak i najeli se, pa sam moral pred učiteljicama i pedagoginjom zvati starce da im rečem kaj je bilo, pa se razrednica spominala s njima i mda… ništ strašno kaj se tiče toga dok sam ve došel doma… nismo dišli doma taj dan, nego smo dišli v split… tam je jako, jako smrdelo i bilo je jako, jako vruče i se je bilo jako, jako, jako, jako, jako skupo… onda smo dišli natrak v hotel na ručak i posle slobodno vreme. Bili smo do 6 zaprti na bazenima…onda posle večera, pa utakmica…. Nismo se gledali, al je bilo doro… bili smo tam na terasi i derali se nekšim domačima … nakon jene vure je jed preskočil ogradu od hotela i išel nas zbiti… ja i bađo smo pobegli kaj piceki, a on je došel nutra do braliča jer ga je i on zezal i tam mu je nešt govoril , al ništ nije bilo jer su svi tam bili. Bralič ga je lepo sprašil van… onda smo malo gledali utakmicu, pa smo dišli na biljar i igrali ga, a posle ga je igrala učiteljica s severom, braličom i ateom. Mi smo im sam smetali, pa je učiteljica fulala i rekla naglas pred nama: pas mater. Smešno….onda smo dišli spat, i pakirat se. Bili smo si tiho i bili smo v svojim sobama zbog jučerašnjeg incidenta…
4.dan: zbudili smo se, doručkovali, pa dišli v zadar de mi je dosadno bilo, pa smo dišli doma…. Par put smo stali… i bilo je dobro v busu….
To je ubiti to… sobe v hotelu nisu baš nešt i prije nas su bili 4 razredi i rekli su da čistačice kradu lovu, a ja i bralič smo si jemput ostavili se vredno na krevetu, i dišli, a čistačice su čistile… posle smo došli i gledali dal su nam nešt fkrali, ja skužim da mi nisu ništ, a bralič veli da su mu dodale 10 kn… hehe….. lepo kaj su došli praznici i lepo vreme v čakovec… al bok !! IDI DOMA MAMI TRUBIT V ČUŠPAJZ

Post je objavljen 15.06.2006. u 12:29 sati.