Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mybigblue

Marketing

Za samo jednu kunu??? Pa naravno!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Sigurno se sjećate one iritantne reklame u kojoj su Stefani Hohnjec i Zuhra slavodobitno izvikivali parole o ADSL-u i priključku za «samo jednu kunu». Nadam se da su im za to urlikanje barem dobro platili. Ali, Steeelaaaa...nije zlato sve što sja!

Otkako se spajam na internet pomoću ADSL-a, imam probleme kakve nisam nikad imala s dial-up pristupom. I dok ovo pišem, čekam da se smiluju mjerodavni i da poprave «puknutu» vezu. S operaterima iz službe za korisnike već sam «na ti», čujemo se dvaput na tjedan, a vikendom redovito.

Dial-up pristup je bio sporiji, ali u ovih nekoliko godina koliko sam na taj način pristupala internetu, mogu na prste jedne ruke nabrojiti probleme koje sam imala. Samo je jednom stradao modem zbog grmljavine, a jednom je spajanje onemogućeno jer je računalo bilo zaraženo virusom. I to je sve. Ostalo je vjerojatno bilo toliko zanemarivo da se ni ne sjećam, i to bez pretjerivanja!

Sad je spajanje na internet - ako bude sreće. Prošlog je vikenda bila zanimljiva scena kad je, dolazeći k meni, susjeda već na ulazu u dvorište počela vikati: «Ja ću poludjeti s tim ADSL-om, pa to nije normalno, sad sam ih zvala i onda sam visila na telefonu dok mi je operater govorio što da radim na računalu. Na kraju mi je rekao da otvorim nešto što uopće nisam mogla pronaći u postavkama pa sam mu rekla da ću uzeti flomaster i nacrtati to na monitoru!»


«Sad mi je lakše», rekla sam joj. «Mislila sam da to samo mene izluđuje. I nije greška u tvom računalu, nego je to njihov problem sa spajanjem. Meni su prošli put prodavali priču da su mi antivirusni programi postavljeni na previsoku razinu pa je moguće da se zbog toga ne mogu spojiti na internet.»
Tako je sve počelo nalikovati na farsu. S ADSL-om u glavnoj ulozi. I nama koji smo namagarčeni.

Prvi put kad se to dogodilo, nazvala sam gospodina koji mi je postavljao ADSL. Bilo je to samo dva dana nakon spajanja. Čovjek je bio ljubazan i objasnio mi da će se to događati s centralom za spajanje dok im proizvođač ne pošalje dobro rješenje. (!!!) Očito je da rješenja nema, a problem se sve češće ponavlja. Danas sam opet razgovarala s tetom iz službe za korisnike. Nakon što mi je (bezuspješno) pokušavala pomoći utipkavanjem nekih brojeva i pregledom postavki, rekla je da će prijaviti kvar.

Dođe mi da tražim natrag svoj dial-up i pošaljem ADSL k vragu. Nije ni čudo što je u reklami riječ o ADSL-u za jednu kunu. Toliko dobro radi da je to zaista realan iznos koji mogu potrošiti. Mariiiiooo, samo jednu kunu?!?




Post je objavljen 05.06.2006. u 11:41 sati.