Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sovinist

Marketing

Good for Croatia

Lopovi iz firme Procter & Gamble koji proizvode i prodaju veliki dio onoga što prosječni Hrvat kupuje iskazali su se glupošću i nerazumjevanjem tržišta.

Udruga potrošać je javno izrazila zabrinutost da je hrvatski Ariel lošiji od nekog kojeg tamo neka debela njemica kupuje. I bila je u pravu. Samo što nema novaca za istraživanje kvalitete.

Procter i Gamble koji troši vjerovatno milijarde kuna na reklame kojima bi dokazao da je Ariel na Hrvatskom tržištu jednak onom na europskom, zamislite, NEMA 6000 EURA za neovisno testiranje kojima bi isto to dokazao Hrvatskom sudu. Moš si mislit, gospoda iz P&G su u biti napisali na kutiju 'Good for Croatia'.

Nije samo P&G takav, dosta stranih kompanija je takvo, uključujući Peugeout, Mercedes i Ferrero (Nutella)

Okej, ajmo malo logike ovdje - osim direktne štete za gospodarstvo što će Hajduk imati sive dresove umjesto bijelih i Dinamo prljavo modre, postoji i vjerovatnost da će se oni koji su kupili neki od ovih automobila za pičkice (Peugeout 206 recimo) ubije u polispravnom 'good for Croatia' autu.

Sanaderu, opet te prozivam, ili ne znam, možda bih trebao prozvati sudstvo - zašto tvrtka P&G nije kažnjena radi ovog svog djela sa drakonskom kaznom od nekih 10 000 000 kuna, a ne kaznom od 10 000 kuna koja je jednodnevni honorar njihovog odvjetničkog tima?

Ne dopuštajte da Vas čine budalama, bojkotirajte pičkice iz P&G, ako ikako možete.

Članak: good for Croatia
Članak: Pičkice iz P&G izgubile na sudu radi nekvalitenog detergenta Ariel

Post je objavljen 02.06.2006. u 08:57 sati.