Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babl

Marketing

umješnost darivanja

DA NA DAR

Nađete se u prilici da hitno trebate nekome do koga vam je stalo pribaviti dar, a nemate ni ideju što bi to bilo, ni novaca za bilo što, ni vremena da potrošite na razmišljanje i lutanje po dućanima. I što sada?

Imate li pri ruci kompjuter na kojemu je neki jednostavniji grafički program, te printer, ili znate pisati krasopisom i lijepo crtate, lako i nabrzinu možete izraditi sličnu povelju. Jedna moja prijateljica je početkom devedesetih godina napravila više primjeraka koji su joj dobro i na opće veselje korisno poslužili u brojnim sličnim prilikama. Da bi dar djelovao ozbiljnije, poželjno ga je izraditi na finom pergamentu ili nekom egzotičnijem papiru. Povelja se ispuni potrebnim prigodnim podacima, smota i omota obojanom vrpcom. Uz nju se može darovati i ružica ili boca vina, a nisu na odmet ni kondomi.



Univerzalni tekst povelje može se u pojedinim prilikama i prilagoditi konkretnom slučaju. (U svakom slučaju, nemojte samo prepisati godinu datuma s prikazanog predloška. Živimo u godinama koje počinju s brojkama 20.)

Posebna pogodnost dara jest da njegova učinkovitost uvelike ovisi o maštovitosti i odvažnosti onoga koji ga dobije, a po tome se odmah može prosuditi i da li ga je darovani zavrijedio.

No ne treba ni čekati posebne prilike da bi se ova povelja poklonila. Možete je koristiti i kao nagradu za pobjednika u igri kartama, dominama ili kompetitivnim igrama u dvoje poput šaha.






Post je objavljen 31.05.2006. u 18:26 sati.