Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1971

Marketing

Moj T-mobile (čitaj: Moj Ti- bogalj) II

Nakon bezbrojnih poziva službi za korisnike T-mobile-a, njihovoj tehničkoj službi, službi za podršku Motorole HR i Motorolinom servisu problem još nije riješen. 4-5 dana i cca 20 poziva.

Da podsjetim cijenjeno pučanstvo: produžih pretplatnički ugovor još dvije godine, zauzvrat dobih Motorolu L6 za 1 kunu. Kad sam pročitao tehničke karakteristike tog telefona zaključio sam da mi odgovara. Telefon s fotoaparatom, video zapisom, mp3 melodijama i Javom je sve što mi treba. Znam da ću u njega moći uglaviti OperaMini browser i moći i na net po potrebi. Ne samo na wap-stranice.

Ali... Uvijek ima ali... Zbog zaključane GPRS veze ne mogu promijeniti pristupne točke da bi mi web- aplikacije radile. Nelogično i glupo jer smanjuje postojeće mogućnosti mobitela. Takav telefon mi NE TREBA.

Da ne dužim... Sve službe koje sam kontaktirao telefonom nisu mi dale odgovor TKO će mi to riješiti.

Zato sam poslijepodne potegao do Osijeka. Jer tamo je T-mobile prodajni centar. Jer je moj T-com u VK "samo partner, a za takve se zahtjeve najbolje obratiti izravno".
I htio ostaviti telefon da mi netko RIJEŠI PROBLEM. Al sam zaboravio ponijeti jamstveni list. Jer mi ni na kraj pameti nije bilo da ću završiti u Osijeku.

Uglavnom, tamo su bili susretljivi i ljubazni. Sutra ćemo se čuti za dalje.

Ovo postaje dobar materijal za maturski iz hrvatskog na temu "Okruženi smo sapunicama".

Apdejt (01.06.2006.): Još uvijek ništa. Marijan iz Osijeka mi ja danas ispričao kako rade pokvareni telefoni na relaciji prodajni centar Osijek-tehnička služba Zg- Motorola. Otprilike slično kao da sam i dalje ja sam nastavio zivkati. Ali će se možda nešto pametno iz toga izroditi. Nikad se ne zna. I ćorava koka nađe zrno.

Post je objavljen 30.05.2006. u 20:16 sati.