Neznam dali je ko primjetio da je sve manje nagradnih igara.
"Kako sad?" reče neko iz mase, kad se svaki dan na tv-u, novinama, na radiju i ostalim medijima svakodnevno pojavljuju nove ponude mudro upakirane pod pojmom NAGRADNA IGRA.
Jes ćuna moja Nagradna igra. Nema više rezuckanja kupona iz novina, skupljanja sličica nogometaša te slanja istih kako bi dobio veš mašinu ili kakav album za te iste sličice.
Danas je tehnologija mnogo naprednija. Pošalješ SMS i već si u igri. No brzina TV reklame, te skupi termini jednostavno vam ne dopuštaju da primjetite cijenu tog SMS-a koji vas uvodi u magični bubanj egzotičnih putovanja ili kakvog suvremenog stroja za štatijaznam. Sramotna prevara raje sa SMS nagradnim igrama po meni ima efekt dvostrukog mača u komunikaciji sa potrošačima. Naravno da će uvijek vaga prevagnuti na onu stranu gdje se nalaze needucirani potrošači koji sa užitkom šalju SMSove te se nadaju premiji.