Keramička pločica s natpisom "Domus Bonus" na pročeljima kuća istarskih privatnih iznajmljivača bit će već ove sezone turistima jasan znak kakva ih kvaliteta smještaja čeka u apartmanima i prije negoli u njih uđu. Novi turistički zaštitni znak danas su u pulskom hotelu Histria predstavili čelni ljudi Turističke zajednice Istarske županije, Istarske razvojne agencije te Raiffeisen banke.
Gost će znati da je prostor klimatiziran, zamijetit će brižljivo uređen okoliš, standardiziranu kakvoću: namještaja, posuđa, posteljine ili kućanskih aparata.
Kreiranje turističkog brenda "Domus Bonus" strateški je potez za unapređivanje privatnih smještajnih kapaciteta u Istri i bit će, nakon vina, drugi proizvod koji će nositi prestižnu oznaku istarske kvalitete Istrian Quality. Njegovo razvijanje trebalo bi idućih godina promijeniti tužnu činjenicu da privatni iznajmljivači drže čak 25% istarskih smještajnih kapaciteta ali ostvaruju tek 10% dohotka.
Porazno zvuči i podatak da tek jedan posto tih kapaciteta ima 4 ili 5 zvjezdica. No, nije sve tako crno, većina smještaja ipak je kategorizirana s tri zvjezdice, a među njima je i nemali broj onih koji već danas na svojim pročeljima mogu istaknuti znak kvalitete "Domus Bonus". Za novi brend sprema se jaka promocija na turističkom tržištu što bi iznajmljivače trebalo dodatno motivirati da se odluče za investiciju, ističe Marino Brečević potpredsjednik Turističke zajednice.
Svim iznajmljivačima koji žele dosegnuti razinu kvalitete "Domus Bonus" na raspolaganju će biti i kreditna linija koju, posebno za ovaj program, pokreće Raiffeisen banka. (radio Pula)
Post je objavljen 08.05.2006. u 20:42 sati.