Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cankareva

I SREĆI JEDNOM DOĐE KRAJ...

Bok ljudi evo mene opet, kao što već znate bila sam na ekskurziji Beč-Prag-Graz i mogu vam reć da mi je bilo ZAKOOON!!...
I tako problemi već prvi dan!!!
Trebala sasm se probudit oko 6h da se spremim jer mi katamaran iz Visa kreće u 7h a ja kako sam se pakirala do 1h ujutro normalno da sam uz dva alarma zaspala.I tako u 6.40 me budi mama i ja skačem ko zec i na brzinu se oblačim, spremama ostatak stvari...i FALA BOGU stigla sam na vrijeme i nisam jedina koja je zaspala, već smo kasnili je je Saša zaspao i trebalo ga je budit!!!!
I više mi ne škodi autobus šta je jako pohvalano jer prije sam ccijelo vrijeme u busu provodila sa kesom u rukama, a najgore od svega je bilo šta mi je škodila i tableta Dramina!!!!
S nama je išao Jakon, dečko iz Splita s pomorskog fakulteta jer je dobio nagradno putovanje. Iskrena da budem dečko izgleda ko da mu je 17 a ne 21 koliko ima!
Uglavnom di sam stala, e da idemo mi tako i približili smo se granici slovenskoj i svi vade putovnice i da ti nama razrednica(to vam je ona žena koja muti s učenikom-pisalo je u slobodnoj) putovnicu i mi potegnemo i iskidamo je ali samo u gornjem desnom kutu i tako da je bilo panika hoće li moći preći granicu ali nije bilo problema niko nije primjetio da je iskidana tako da smo bili velike sreće!!!
Uglavnom u Beču smo bili u nekom skroz ok hotelu i sve je bilo ok do sutra ujutro kad smo stigli u prater(najveću lunapark u europi) i tada je naš dragi Sava(to mu je nadimak jer se preziva Savin)izjavio da je ostavio u hotelu jaketu jer mu je bilo pre vruće i kako neće po nju jer je stara 5 godina, a mami je rekao da mu je ostala i i z vega toga smo zaključili da ju je on ostaviop kako bi mu mama kupila novu a njoj je rekao da je ostala u hotel-naravno lagao joj je, ali to još nije sve. Nikolino je ostao mob i ona dok smo mi bili u prateru je išla s prijom i profesoricom po njega, ali je prije nazvala hotel i dogovorila se s ženom da će je tamo čekat, i došli oni u hotel kad ono žena otišla u Beč. popizdili su, platili taxi 55 eura i izgubili pun k..ac vremena!!!
Sutra dan u disku taj isti Sava je izgubio novčanik i oko toga je bilo sranja...
Taj smo se dan napičilo po garu jedno 10 km i krepali još onako neispavani....CRKAUS!!!
Tako smo svaki dan pičilo ko koze po gradu, razgledavali, kupovali, pili......
U hotelu smo ŽDERALI(blagi naziv za ono šta smo radili) ko STOKA, naravno jer bi došli doma krepani a kako je u blizini bio dućan , nakupovali bi se i sve to SLISTILI u sobi.
Ikao šećer na kraju, u petak je bila zadnja večer diska i nije trbao svak ići, i mi smo ostali uhotelu a neki su išli, i među tima koji su išli u disko išao je i Sava. I sve je bilo ok dok nije zazvonio Venicin mobitel koji mi je bio poviše glave, I javimo se mi koji smo se tada već bili probudili jer je mob zvonio 50 puta. IUvidimo da je skoro 5h ujutro i odmah zaključim da nešto nije u redu jer su se trebali vratiti u hotel oko 4.45. I dobijemo informaciju s druge strane žice da je Sava nesto i popizdimo od brige i odemo u njegovu sobu da provjerimo jeli se vratio u hotel. I dođemo mi u sobu kad ono njega nema i poludimo od brige ali nam iz diska javljaju da ga je šofer busa vidio u hotelu šta znaći da je on otišao iz diska da se nikome nije javio. i profesorice su popizdile jer su ga tražile svugdje. I tako prošlo nekoliko minuta i došli svi oni u hotel i bubali od vrata do vrata i tražili ga i site se oni da je on fačkao riječanke i počmu bubati po vratima njihove sobe i upadne profa u njihovu sobu i izvuče njega iz kreveta jer je ležao u njemu jednom ženskom! odvede ga sa strane i počme vikati na njega i ostalo bi samo na tome da on nije onako UMIŠLJENO pitao "ŠTA SAM STRAŠNO UČINIA" i to je bila kap koja je prelila čašu, a profa koja se tresla ko prut jer je mislila da mu se nešto dogodilo zalipila mu je takvu trisku da je odjeknilo cilim hotelom!!!!!!!
Sutra se trebao preko mikrofona ispričati cilom busu....ponižavajuče
Bilo je tu još bisera kao npr. naša Genoveva. Imali smo sobe 2+3 i dilili smo jedan zahod i kupatilo.kapite?!?!?!
Uglavnom, Geni sliuša cajke pa ih je derala ko koza i mi smo šizili, a kako nas je u razredu bilo 5 jedna nije išla na eks tako da nas je bilo 4 pa smo sve 4 spavale u sobi za troje ljudi, a Genoveva i Snježana u sobi za dvoje pa smo dijelili jedno kupatilo!!!
Uglavnom pretpostavljam da znate kako je to kad ne slušate cajke a neko vam ih dere cili dan!!!!headbangnamcor
I kad smo se vračali jedno 5 učenika je spavalo na podu autobusa jer nam je bilo vruče i nekomodno!!!blablablabla
Vračali smo se u subotu jer smo išli u Graz i malo ga razgledavali, poslije u sloveniju na večerunjami i onda napakon u HRVATSKU hrvatska, i napokon na Vis
LIJEPO JE SVUGDJE IĆI, ALI VRATITI SE KUĆI JE NAJBOLJE!!!!!smijehmahkissrofl
Bila sam neispavana ko deva tako da sam spavala jučer ok 4h popodne do ujutro 6.30 jer sam se trebala okupati prije škole!!!
šKOLA NAŽALOST POČINJE OPET...........burninmadpuknucunamcorlud
to bi bilo to, znam da je predugo, ali morala sam s vama sve podjelitismijehthumbup

PS. Na Visu se održava natjecanje državno iz stranih jezika i fizike tako da sam prezauzeta s time i školom(ja sam hostesa) tako da mi ne zamirite ako vam ne buden pisala svaki dan!!
PUSA........zujo dead

Post je objavljen 24.04.2006. u 18:47 sati.