Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nachtfresser

Marketing

Namjeravao sam pisati o jučerašnjem prelijepom danu koji sam proveo u Krku, o tome kako sam guštao uz odlično točeno laško pivo okupan suncem na krčkoj rivi, kako me zabavljala polugola njemačka hipi obitelj za susjednim stolom i sve to spojiti s inicijativom krčkog popa da se krčka gradska jezgra proglasi zonom pristojnog odijevanja. Onda sam donio odluku da ipak prije odem u dućan.
Gužva na odjelu s pivom i to baš tamo gdje mi se nalaze becks i kaltenberg. Dvije atraktivne plavuše izuzetno agresivno promoviraju zeleni tuborg, akcija, kupiš tri dobiješ četiri. Jedva se probijam i ubrzano spremam becks u kolica. Plavuša mi recitira da je tuborg isto tako kvalitetno pivo, uz to da je jeftinije, pa čak dobijem i besplatno kao poklon, kao da je svojevremeno ona, a ne ja, bila u fazi ispijanja tuborga.
Probijam se do dugog reda pred blagajnom praćen skoro pa prezrivim pogledima. Dosađujem se i promatram što ljudi imaju u svojim kolicima. Pogađate, nakon mladog luka i hrpi mesa najčešći artikl zeleni tuborg. Isplati se.
E, ja ću danas baš piti becks burninmad



Post je objavljen 15.04.2006. u 12:46 sati.