Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smartdevil666

Marketing

......URBANE LEGENDE.......

Ne možemo znati zašto su i kada ljudi prvi put ispričali priču. No, prilično je sigurno da je prvi pripovjedač bio onaj koji je iskoristio svoje umijeće opisivanja nepoznatih događaja iz davnih vremena. Uistinu, neke od najstarijih priča koje još i dan danas čujemo, hvataju se u koštac sa najvećim misterijima od svih – životom, smrti, stvaranjem, iskupljenjem, te beskonačnom borbom dobra i zla. World of Darkness je Storytelling igra i pruža vam priliku da se okušate u pričanju priča. Događaji u samoj igri smješteni su – i sam naslov kaže – u World of Darkness (Svijet Tame). To je svijet vrlo sličan našem, dijeli istu povijest, kulturu i zemljopisni smještaj. Površinski, većina ljudi u tom zamišljenom svijetu živi jednakim životima kao i mi, jede jednaku hranu i nosi jednaku odjeću. Ali ipak, u World of Darkness-u sjene su dublje, noći tamnije i magla gušća. Ako bi, u našem svijetu, u susjedstvu bila ruševna kuća koja bi u susjedima izazivala nelagodu, u World of Darkness-u takva bi kuća određenih noći u godini ispuštala čudne uzdahe i izgledala kao ljudsko lice kad bi se gledala krajičkom oka. U našem svijetu imamo urbane legende. U World of Darkness-u, postoje urbane legende koje u dječje uši šapuću nevidljivi pauci. World of Darkness knjiga predočuje pravila za RPG vrstu igre zvanu Storytelling. U ovom tipu igre, tradicionalni elementi priče – tema, okolina, zaplet i likovi – su važniji nego sama pravila. Pravila služe da pomognu spriječiti rasprave i pruže dobru podlogu za nošenje sa iznenadnim i slučajnim događajima, ali ne zasjenjuju samu priču.Image Hosted by ImageShack.us Glavna usredotočenost je na uspjesima i neuspjesima samih likova u njihovim pokušajima preživljavanja, pa čak i napredovanja u World of Darkness-u. Storytelling igra traži najmanje dvoje, ali preferira četiri ili više igrača. Svatko uključen u igru sudjeluje u pričanju grupne priče – igrači stvaraju i glume svoje likove, a Storyteller stvara i otkriva radnju, predstavljajući saveznike i protivnike sa kojima se likovi susreću. Sami izbori igrača u tijeku igre mjenjaju radnju.Image Hosted by ImageShack.us Uloga Storytellera nije da ''brani'' svoju priču od ikakvih pokušaja mijenjanja, nego da, kako se događaji nižu, pomogne stvoriti priču u skladu sa njima, reagirajući na izbore igrača te ih uklopiti u veću cjelinu. Ako želite igrati natprirodno biće koje naseljava World of Darkness, potrebna vam je neka priručna knjiga kao npr. Vampire: The Requiem.

Post je objavljen 13.04.2006. u 16:19 sati.