Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1severina1

Marketing

Direktor pivovare smijenjen zbog Severine

U pivarskim je krugovima kao bomba odjeknula vijest o nenadanoj smjeni predsjednika uprave Karlovačke pivovare Erika Jana Schoeversa, koji je tu funkciju obnašao dvije godine.
Nagađa se da je glavni razlog Schoeversove smjene skupa reklamna kampanja s Crvenom jabukom i Severinom koja je tvrtki donijela poslovne gubitke.
Dobit Karlovačke pivovare pala je sa 71 milijun kuna u 2004. godini na 66,8 milijuna u 2005, a troškovi su se u istom razdoblju povećali sa 438,7 na 453,3 milijuna kuna.
Dobar dio tog novca otišao je na turneju Karlovačko live i spotove s našom najtraženijom i najskupljom zvijezdom koji su doduše povećali prodaju Karlovačkog piva, ali taj se porast nije odrazio i na profit tvrtke, što je šefovima iz nizozemskog Heinikena, u čijem je vlasništvu Karlovačka pivovara, ipak glavni kriterij uspješnosti direktora.
Karlovačka pivovara neočekivanu promjenu u svom vodstvu objasnila je neodređenom formulacijom da se "Schoevers okreće novim poslovnim izazovima".


(izvor: 24 sata)

Post je objavljen 12.04.2006. u 10:19 sati.