Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smartdevil666

Marketing

........Wc...........

Mjesto gdje i carevi idu sami' često su mjesta na kojima se ljudi žele zadržati, a nerijetki 'dosadu' u tom intimnom prostoru osim buljenjem u poster na unutrašnjoj strani vrata 'ubijaju' pokojim štivom. Stranica Bathroom Reading preporučila je nekoliko stvari koje su najkorisnije za čitanje baš u vrijeme kad sjedite na zahodskoj školjci, a mi ćemo vam ponuditi i domaća izdanja.
Stripovi su definitivno najbolja građa za čitanje dok se opuštate, jer njihovo čitanje traje taman toliko koliko je vama potrebno privatnosti.
Mnogi značajni izumi u povijesti nisu odmah pronašli svoj put do slave, a među njima je svakako i toaletni papir. Prve snopove toaletnog papira uveo je u prodaju američki poslovni čovjek Joseph Gayetty 1957. godine. No proizvod se prodavao vrlo slabo pa je uskoro posve povučen
s polica trgovina. U to vrijeme većina Amerikanaca nije mogla pronaći niti najmanji razlog za bacanje novca na posve čist toaletni papir kad su njihove kupaonice i kuće bile pretrpane katalozima robnih kuća, jučerašnjim novinama i reklamnim lecima koji su sasvim dobro mogli poslužiti svrsi. Dva desetljeća kasnije i Britanac
Walter Alcock došao je na zamisao da prodaje toaletni papir. I dok je Gayetty okušao sreću s pojedinačnim listićima, Alcock je odlučio toaletni papir namotati u rolu. Premda je njegov izum bio uistinu neponovljiv, Alcocku je trebalo cijelo jedno desetljeće
da uvjeri stroge viktorijanske umove u nedužnost role toaletnoga papira. S druge se pak strane Atlantika početkom 80-tih godina 19. stoljeća u gradove užurbano uvodila javna kanalizacija i pomno uređivale kupaonice i zahodi. Trgovine su oglašavale najnovije modele engleskih zahodskih školjki i opreme za kupaonicu. Bio je to povoljan trenutak za konačan proboj toaletnog papira. Braća Scott, poduzetnici iz Philadelphije, započeli su tada vrlo uspješnu
Image Hosted by ImageShack.us
prodaju toaletnog papira uvodeći i jednu važnu novost - male role i male omote koji su bili u potpunoj suprotnosti s Gayettyevim snopovima od pet stotina listića. Papir se prodavao u neupadljivim smeđim vrećicama bez ikakvih oznaka ili natpisa. No uskoro se i na tržištu toaletnog papira pojavila konkurencija koja je izazvala sve smjelije
i izravnije metode oglašavanja. Kupci iz reklama više nisu morali iščitavati skrivena značenja i poruke već su im proizvođači jasno davali do znanja zašto je baš njihov toaletni papir bolji od drugih. Brzo se pokazalo da se i na toaletnom papiru može steći bogatstvo jer je to jedan od onih proizvoda koji su neizbježni, razmjerno jeftini i uz to se ne mogu ponovno upotrijebiti.


Post je objavljen 08.04.2006. u 21:19 sati.