I 2 su razloga za to:
1/ umor
2/ poništavanje euforije, kako bi bio što objektivniji
Kad je pala ideja o ovakvom koncertu, bilo je to zamišljeno drugačije i to samo zato što je u nama samima postojala bojazan da smo ipak neiskusni ne samo u organizaciji, nego i u svim poslovima koji sa ovakvom organizacijom idu.
Pitajući za mišljenja razne ljude, sve koji su ikada bili u ovako nečemu (nama bliske, ili samo poznanike), uvijek se sve svodilo na to da to moramo napraviti sami kako najbolje znamo i umijemo.
Ludosti je lako napraviti ne mareći za moguće posljedice (zato i jest ludost), no sa ludošću pokušati napraviti nešto korisno ... e to je ovo.
Ganjao nas je neki ... nešto ... i mi smo znali da to moramo napraviti.
Četiri mjeseca rada, četiri mjeseca grickanja noktiju, četiri mjeseca očekivanja hoće li se sve posložiti kako je zamišljeno.
Složena je i definirana Organizacija - neki su i odustali od nje ni ne javivši se. 
Kontraktirani su svi potencijalni sponzori do čijih se mailova moglo doći – neki se nisu javili, neki su javili da nemaju čime (a poznati su i veliki) 
, ... ali neki su rekli „Pomoći ćemo – kako i koliko možemo“. ![]()
![]()
Uza sve to se radilo svatko u svom Poduzeću, mijenjala su se Poduzeća, riješavali su se svakodnevni životni problemi, izvukla se čitava glava iz saobraćajne nesreće
, dogovori se radili mailom, telefonom, najviše na radnom mjestu
, često u vlaku
, često i doma, ali u neko gluho doba noći. 

Svaki dan hrpetine dobrih i loših vijesti, mailova razočaranja, mailova ohrabrenja. Svi, na neki način, on-line. 
I sve za ona 4 sata događanja.
Ostalo?
Dugačak bi bio ovaj post – dugačak 4 mjeseca.
Da ne bi bio toliki, reći ću samo da je Fortuna stvarno spustila ruku na nas – slučajnosti su odigrale presudnu ulogu.
I intuicija.
Naša svirka u „BP-clubu“, moja izjava o ekskluzivnim vijestima kako NEMAMO prostor i NEMAMO datum + susret sa „Edex group LC“ -> pokrenula se mala gruda koja je svakim danom bivala sve veća i veća.
Iz sata u sat. 
Svi koji su bili u Organizaciji, odjednom kreću svak na svoju stranu kao da ih je neko, s oproštenjem, bocnuo u ... ono okruglo odpozada 
, a svi sa ciljem – dati što više, javiti ostalima da se ne radi dupli posao. 

A vidjeli su se prvi put tek na koncertu – do tada samo virtualna komunikacija.
Rezultat ste vidjeli.
A što smo skupili? Od kad je kampanja krenula?
Ovo:
Ukupna suma, koja je prikupljena na koncertu, je 13.650,00 Kn.
Uz to, od kada je akcija krenula:
Los Mamberos 5.500,00 Kn
HPB 5.000,00 Kn
Polzela 2.000,00 Kn
Art-dance 1.200,00 Kn
Tango-Split 1.500,00 Kn
MediaLab 1.000,00 Kn
Pliva 5.000,00 Kn
Sve to skupa bi bilo: 34.850,00 Kn
Nigdje nije uračunat rad, telefoni, gorivo ... svih nas u organizaciji.
I nitko nije ni pomislio tražiti to, kao kod nekih takvih akcija.
To je naš doprinos svemu.
Makar je sve utrostručeno.
Nismo došli do 50.000, no ... pristojno je. 
![]()
Ima još ideja o nabavci aparata za klince - daj Bože da ta ideja uspije, jer, tad bi mi bilo lakše što nismo dosegli 50.000. 

Sad još čekamo video i photo materijal da vidimo kako smo to izveli na stage-u.
Kako god bilo, srca su nam puna, Caimánci (i gosti su to večer bili Caimánci) su i nakon 2 dana puni adrenalina, jer
USPJELO JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. 




Toliko o poništavanju euforije sa početka ovog posta . 
I prvi put sam si zgodan u ogledalu nakon ponovnog buđenja u pola 5. 

Post je objavljen 04.04.2006. u 13:15 sati.