Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/neksovsvijet

Fresh and interesting news from Venice................

Kao što sam i obećao, evo izvješća sa puta u Veneciju. Bilo je predobro, ali o tom potom, krenuti ću sa pričanjem. U petak smo ispred škole krenuli u 6. 20 prema graničnom prijelazu Bregana. Na hrvatskoj strani granice su nas pustili bez pregledavanja putovnice, ali na slovenskoj nismo. Čim smo došli svi smo terbali izaći iz busa na pregled putovnica i to ne sam ovako nego su pregledavali kompjuterski. Nakon jedno dva sata vožnje stali smo na jednoj benzinskoj postaji u Sloveniji da odemo na WC i protegnemo noge. Kada smo ušli u ubs, doznali smo da je u busu broj 2 izgubljena putovnica i mobitel. Naime a i b razred su bili u jednom usu, a c i d u drugom. Pošto putovnica od tog tipa nije pronađena, pozvana je policija da izda potvrdu, da uopće može prijeći granicu. I tako smo se onda dalje vozili kroz Ljubljnu. Potom smo stigli na granicu sa Italijom. Carabinieri ( karabinjeri ) nisu ušli na pregled putovnica jer smo im se svidjeli. Vodič nam je rekao da znaju biti veoma neugodni ( ti karabinjeri ) i da ako se pokušaš našaliti drže te na granici što duže mogu. Kada smo i prošli talijansku granicu trebali smo prijeći preko jednog mosta, da bi došli u luku u kojoj nas je čekao brod za Veneciju. No taj most je bio zatvoren, pa smo izgubili još pola sta tražeći drugi most za prelazak. Kada smo napokon prešli most imali smo još 15 minuta vožnje do Punte Sabiani, gdje nas je čekao brod za Veneciju. Bilo je neko oblačno i usrano vrijeme pa smo mislili da će početi padati kiša. Kada smo došli u lagunu osjetio se takav užasan smrad. Naime, to je tamo normalno, no navikneš se već nakon par minuta provedenih tamo. Obala im nije razvedena, pa tako jke monotona i dosadna. No kada smo stigli u Veneciju promijenili smo mišljenje. Venecija je naprosto prekrasna. Morate vi vidjeti te otoke, te ulice, trgove i kanale. Kada smo izišli pred hotelom Gabrielli, ja sam bio naprosto oduševljen. Svi smo bili užasno umorni, ali što nam je preostalo, razgledavali smo grad. Prvo smo otišli do trga sv. Marka, inače glavnog trga u Veneciji, tamo su prekrasne građevine kakve možete vidjeti rijetko gdje u svijeti. Sve što vas zanima možete pronaći na službenoj stranici grada Venecije www.venezia.net. Mislim da ćete biti naprosto oduševljeni Venecijom kada vidite slike. Da mi nastavimo dalje. Kada smo sve dobro razgledali odmorili smo na klupama uz samo more, na svu sreću bilo je sunce i bilo nam je zabavno. Još jednom hvala mojim frendicama Heleni i Vedrani na tome što je bilo tako zabavno snjima. I napokon je došlo tih 17. 45, to je bilo vrijeme da se natrag odgegamo do hotela Gabrielli gdje nas je čekao brod za povratak u Puntu Sabiani gdje nas je čekao autobus za hotel. Oko pola sedam već smo došli u hotel i brže bolje se pokupili u svoje sobe. Soba od mene, Kastnera, Maričevića i Ćorića je bila u redu. Bili smo soba br. 123 na prvom katu. Na svu sreću sobe su imae svaka svoju kupaonicu i wc. Velika je sreća što su svi profesori dobili sobe na 3. katu tako da smo mogli ludovati po sobama. U 22. sata smo trebali biti svi sređeni na recepciji jer smo išli u lokalni disco club. Nakon večere, koja je bila u 20. sati svi smo požurili gore u sobe na oblačenje i sređivanje. U 22. stata svi smo već bili dolje, čekajući da kerenemo. Napokon smo krenuli i stigli u lokalni diso koji se zvao Splash, bio je dobro uređen, bilo je puno ljudi i svirala je dobra mjuza. No meni je nakon svega pola sata bilo loše. Ne zbog pića nego zbog povišenog tlaka koji me već duže vrijeme muči. Toliko mi se jako vrtilo da sam jedva ustao i odgegao se natrag do hotelske sobe. Bilo mi je žao, što sam otišao, ali nisam se ni ja dosađivao. Kada sam odležao jedno pola stat bilo mi je puno bolje. A u hotelu s nama su bile neke zgodne talijanke. Bio je samnom još jedan frend. Bile su zgodne sam kaj nisu znale niti jedan jezik osim talijanskog, a mi nismo imali pojma talijanski. Znale su tek nešto malo engleskog i tako smo se i sporazumjeli. Saznao sam da su sa Sicilije i da imaju isto godina kao i mi. Mi smo se dakao cijelu večer zezali dok oko pola dva nisu stigli ljudi iz disca. Skotro svi su bili pijani. Nije baš bilo pohvalno, zar ne? Vedrana se isto bila napila ali se već do hotela bila raztrijeznila. Vukić se polijevao vodom po glavi jer ga je užasno bolila i tako. Sve u svemu ludnica. Otišao sam spavati u 15 do 3 i digao se u 6. 50 naravno digo sam se prvi. Kada sam se ustao spremio sam baš sve stvari prije doručka, kako bi, kad bi doručkovali sam, spustio stvari na recepciju. I tak smo doručkovali i opet mi u bus. Svi su bili užasno umorni. Naravno ujutro sam doznao najsvježije tračeve iz idca. Puno cura je imalo ljubavne ugrize ispod varat što znači da su se veom,a dobro proveli. I opet smo otišli do luke, gdje smo se ukrcali na brod, tamo smo svi spavali jer smo svi bili mrtvi umorni. Htjeli smo što duže ostati u brodu i spavati. I eto nas opet u Veneciji, ovaj puta smo već u 11. bili tamo. Imali smo veremna za razgfledavanje i kupnju do 15. 45, kada smo svi mrtvi umorni dogegali do broda. Svi smo imali pune ruke vrećica u kojim smo držali suvenire koje smo tamo kupili. I opet se mi ukrcasmo na brod pa na bus za Zagreb. Svi smo jedva čekali da se vratimo jer smo bili užasno umorni. Opet smo stali jedamput u Italiji i jedamput u sloveniji. I eto nas u 22. 30 napokon na graničnom prijelazu Bregana. Sada smo još imali pola sata do Zagreba. I eto nas napokon pred školom svi smo se iskrcali . I sa koferima u rukama, mrtvi umorni smo čekali naše starce da dođu po nas. I tako sam došao doma i ravno na spavanac i eto me danas tu, pišem post. Izlet ćemo ocijeniti ocjenom 5 ( odličan ) jer je stvrano bilo odlično. ako ništa drugo, znam da ću ovaj izlet pamtit do kraja žiovta, u to sam siguran. No dobor znam da sam vas već iscrpio svim silinim informacijama, nadam se da ćete uživati čitajući ovo. No dobro ljudi idem se ja posvetiti čitanju drugih blogića. Svim blogerima pozdravvvvvvvv..... Ili ciao na talijanskom, ha,ha.....wavewavewavewavewavethumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupwavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

Post je objavljen 02.04.2006. u 18:08 sati.