Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kinotakara

Marketing

WELLNESS


Wellness je prvo i jedino izbor da se preuzme odgovornost za vođenje kvalitetnog života. Počinje sa svjesnom odlukom da započnemo sa zdravim životnim stilom. To je stanje duha, predispozicija za prihvaćanje serije ključnih principa u različitim životnim područjima koji vode ka visokoj razini općeg dobrog stanja i životnog zadovoljstva.Wellness je alternativa ovisnosti o liječnicima i lijekovima, samodopadnosti, osrednjosti i samo-sažaljenju, dosadi i lijenosti. Mnogi promotori wellnessa, uključujući mene, vide wellness kao filozofiju koja obuhvaća mnoge principe dobrog zdravlja. Wellness je način života, životni stil koji kreirate kako biste postigli najviši potencijal za dobro stanje.

Wellness je sastavnica dvaju imenica 'well being' + 'fitness, a pojavio se tridesetih godina u SAD-u. Danas je wellnes svjetski megatrend i sve traženija vrsta odmora Wellness turizam sve više osvaja i Hrvatsku Wellnes se temelji na učenju po kojem nema zadovoljnog i ispunjenog života bez ravnoteže tijela i duha

Wellness Industry ili “industrija dobrobiti” tokom 2000. godine donosila je 200 milijardi dolara, a samo prije 10 godina bila je točkica koja se jedva nazirala.Prema definiciji cjelokupan “wellness” je jedna potpuno nova tehnologija.

SAD – 65% stanovništva pati od viška kilograma, 27% od kliničke pretilosti,
V. Britanija – 66% muškaraca i 33% žena su prekomjerno teški,
Njemačka – 50% stanovništva sa prekomjernom težinom,
Hrvatska – 48% muškaraca i 38% žena ima prekomjernu težinu

Zapravo, prema Zaneovim istraživanjima wellness zdravstvena industrija je na putu prema jednom trilijunu dolara do 2010 godine. Ovaj će wellness pokret premašiti dot.com revoluciju. Nasuprot tradicionalnim trgovinama zdravom hranom, apotekama i trgovinama hranom, više od 80 milijardi vrijednosti proizvoda odlazi potrošačima u cijelom svijetu putem mrežnog marketinga.


Ljudi se boje posljedica njihovog nezdravog života.Prema znanstvenim istraživanjima u medicini utvrđeno je da osim samog problema prekomjerne težine i nedostatka energije 70% zdravstvenih problema ima vezu sa lošom ishranom i načinom života. (Višak težine i pretilost su uobičajeni uzroci bolesti.)

Kao i nekada, tako smo i sada na pragu nove i vrlo bogate svjetske tendencije: na tržištu zdravlja, dobrobiti – wellnessa.U ovom trenutku čovjek je uhvaćen u klopku, u škripac dviju velikih industrija: prehrambene industrije široke potrošnje i farmaceutske, koje zajedno čine moćnu industriju "bolesti".

Prehrambena industrija široke potrošnje (1000 milijardi dolara godišnje) Prehrambeni proizvodi su kemijski obrađeni tako da tjeraju ljude da jedu više nego što im je potrebno.Kemijska obrada vas navodi da jedete sve više, to dovodi do pretjeranog konzumiranja hrane, a sve to do povećanja zarada na račun potrošača.Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, od 10 liječničkih pregleda, 7 se odnosi na bolesti izazvane nepravilnom prehranom!Upravo zbog ovih bolesti ljudi se obraćaju drugoj velikoj industriji – farmaceutskoj.

Za farmaceutsku industriju je bolesnik – klijent od kojeg živi i na kojem zarađuje. Bolesnik koji je ozdravio je, na njihovu žalost, izgubljeni klijent!Velika većina lijekova koji se prodaju namijenjena je tretiranju simptoma bolesti, a ne liječenju bolesti, još manje liječenju uzroka koji izazivaju bolest.To farmaceutskim kućama garantira klijente (i naravno, bolesnike) za čitav život!Rezultati: Od 1996. do 2000. promet farmaceutske industrije skočio je s 1000 milijardi dolara na 1500 milijardi dolara.



Post je objavljen 31.03.2006. u 15:19 sati.