Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kilt

Marketing

SADRŽAJ ČAŠE OTKRIVA KARAKTER

Vinopije - staloženi,
pivopije - egoisti,
kokakoličari - nevjerni

Psiholog Alfred Gebert nakon podužeg je istraživanja utvrdio vrlo zanimljivu vezu između pojedinih pića i karakternih osobina njihovih konzumenata. Donosimo presjek najzanimljivijih zaključaka:
PIVO
Osobe koje vole pivo sklone su komforu, egoizmu, a često vole svojim sugovornicima soliti pamet. Iste osobine, ako ne i u većoj mjeri, posjeduju i u krevetu!
VOĆNI SOK
Ljubitelji slatkih napitaka često su vrlo staloženi, mudri i mirni, te posjeduju sve kvalitete kakvog dobrog taktičara i trenera.
VODA
Obožavatelji najneutralnijeg i, navodno, najzdravijeg pića pravi su individualci, samoća im ne pada teško i ne mogu se lako osvojiti.
COCA-COLA
Ovisnici o karameliziranom napitku s mjehurićima imaju probleme s vjernošću, disciplinom i ustrajnošću, što se objašnjava naglim porastom šećera u krvi, početnom euforijom, te naglim padom raspoloženja!
VINO
Iako se kaže: što trijezan misli, pijan kaže, vinopije su, prema rezultatima istraživanja, najstabilniji tipovi koje je teško zbuniti i pokolebati!
KAVA
Za razliku od obožavatelja piva, kafedžije su vrlo nemirni tipovi, koji jako osciliraju u raspoloženjima, katkad se ponašaju poput pravih ovisnika o teškim drogama, a uz to su i vrlo nepovjerljivi.

by Drunky



Post je objavljen 21.03.2006. u 23:42 sati.