Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frnta

Marketing

MOTORI

Najveća promjena uoči nove sedzone odnosi se na smanjenje obujma i broja cilindara pogonskih jedinica.Umjesto dosadašnjih trolitarskih V10 agregata, sudionici prvenstva moraju koristiti V8 motore od 2.4 litre.Dok su prethodnici razvijali i do 950KS, novi "osmaci" nude osjetno manje snage-do 750Ks.U takvim okolnostima profitirat će proizvođači koji su ne najbolji način riješili problem većih vibracija i izvukli više konjskih snaga, a da pritom zadovoljavaju sve prostulate tehničkog pravilnika.Jedina iznimka je momčad Toro Rosso,koja će koristiti trolitarski Cosworthov V10 motor s limitiranim brojem okretaja.Ovakvu odluke FIA je donjela kako bi omogućila natjecanje timovima koji ne mogu "pokoriti" troškove razvoja novog bolida .Tada se to odnosi na Minardijevu momčad, koju je u međuvremenu otkupio Red Bull. S preuzimanjem su nestali i financijski problemi, ali nije bilo dovoljno vremena za pripremuj novog V8 motora.Međutim, već se za sljedeću sezonu Toro Rosso mora pripremiti sa novim V8 motorom. No dotad će nastupati sa starim motorom s limitiranim brojem okretaja koji će ih usporiti,na ako će kojim slućajem biti prebrzi Fia će narediti još veće ograničenje okretaja.

Post je objavljen 18.03.2006. u 20:07 sati.