Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/istra

Marketing

Melodije.com za 150 tisuća eura - "san ili java"

Tko je tu pobrkao neke pojmove, lončiće, tko se probudio iz zimskog sna ne znam ali ovo je po meni pre,pre,pre ma pre smiješno !
Uostalom zakon ponude i portažnje ce pokazati tko je imao pravo ukoliko se ne radi o kojekakvom marketinškom triku !!


Evo sta pise glasistre o ovom "snu"
Prodaja internet domena nije nikakva novost u razvijenim zapadnim zemljama, ali kad netko kod nas pokuša prodati nešto za što mnogi ni ne znaju čemu služi, i to po astronomskim cijenama, onda je to zanimljivost. Tako je splitska marketinška tvrtka Artur na stranicama splitskifestival.com i splitski-festival.com objavila da se te dvije domene prodaju. Početna cijena je nemalih 20 tisuća eura.
No, zanimljivija je svakako treća domena koju ista tvrtka prodaje, a riječ je o melodije.com. Naime, zanimljivost je u tome da potencijalnih kupaca, prema riječima direktora Artura Željka Ercega - ima. A sad slijedi pravi šok – cijena domene melodije.com iznosi 150 tisuća eura.
- Nije to nikakvo čudo. Onaj tko se imalo razumije u web znat će da je pitanje domene postalo kao pitanje nekretnina ili zemljišta. Što imaš jednostavniji naziv, to će stranica imati više posjeta. Naravno, to je dobro za tvrtke koje se bave komercijalnim poslovima. Primjerice, potencijalni kupci domene melodije.com su tvrtke na području bivše države koje se bave prodajom melodija za mobitele. Ne zavaravamo se da će naše domene kupiti netko tko ne razumije zašto bi trebao za domene plaćati toliko novaca kad njihovo godišnje održavanje košta svega devet dolara – kaže Erceg.
Direktor splitske marketinške agencije nam objašnjava i da je otvaranje domene splitskifestival.com ponudio direktoru splitskog festivala pokojnom Zdenku Runjiću, jer je Ercegova agencija na festivalu bila zadužena za odnose s javnošću te marketing. Nakon Runjićeve smrti 2004. kormilo festivala preuzima Tomo Mrduljaš koji, prema Ercegovim riječima, nije više bio zainteresiran za usluge splitske agencije. Mrduljaš je u međuvremenu otvorio i novu domenu splitskifestival.hr. Kako Erceg nije znao što će s tom, njemu nepotrebnom, domenom odlučio ju je dati na prodaju.
Slično se zapravo dogodilo i s domenom melodije.com, koja je bila otvorena za festival Melodije hrvatskog Jadrana. Taj je festival posljednji put održan 2002., pa je i ta domena, koju je otvorila i održavala agencija Artur, postala beskorisna njenom vlasniku.
Činjenica jest da su cijene obiju domena prilično »paprene«, ali ako postoji netko tko ih želi kupiti, ne vidimo razloga da o tome negativno zborimo. No, valja spomenuti da otvaranje i godišnje plaćanje domene iznosi devet dolara. Mnogi će sada gristi prstiće što 90-ih godina nisu kupili nekoliko domena – čisto da im se nađu.(B. ŽIŽOVIĆ)

Post je objavljen 16.03.2006. u 08:23 sati.