Kao prvo otisao je jedan od najvecih stand-up komicara na podrucju bivse Jugoslavije; otisao je a sarmu nije prob`o. nonRIP. Drugo, pun mi je kurac vise rasprava o narodnjacima kao recimo danas u Jutarnjem. Dobro, vise je istrazivanje u pitanju ali none the less. A da se recimo provede istrazivanje kako tinejdzeri slusaju glazbenike koji su mrtvi (Bon Scott iz AC/DC i cijeli Klub 27) i da iz toga zakljuce kako se taj postotak tinejdzera zeli ubiti ili bar ubijati, jer slusaju glazbu mrtvaca. Napravili bi to kolege ali ipak je prebanalno.
A i kolega Grgic ima nesto za rec na tu temu.
A sad glavno jelo:
EMINEM – Curtain Call : The Hits
Nakon četiri albuma i jednog soundtracka koji su se prodali u više od šezdeset milijuna primjeraka Marshall Bruce Mathers treći izdaje kolekciju hitova u namjeri da zaokruži dosadašnju karijeru ispred mikrofona i ritam mašine. Sada slijedi rad iza iste u vidu produciranja.
Ime ove kolekcije je Hits a ne Best of i koja je razlika? Ulazili bi u problematiku koje zapravo i nema jer kompiliranje je zeznuta stvar. Da li uvrstiti najprodavanije singlove, najviše pozicionirane na top ljestvicama, one pjesme koje su vam kao autoru drage ili one koje predloži izdavač? Radi li se kompilacija zbog presjeka karijere ili zbog ispunjavanja obaveza prema diskografskoj kući? Kartaju li belu Cobain, Hendrix, Morisson i Joplinova? Na neka pitanja nema jednostavnog odgovora.
No dogovor na pitanje «Tko je najveći bijeli MC?» jest Marshal Buce Mathers treći. Točka.
Njegov flow je specifičan ali mu je i pomogla činjenica da mu je koža svjetlija od kolega. Nije to rasizam nego također činjenica da je većina konzumenata ove vrste glazbe u Sjedinjenim američkim državama bijela i iz predgrađa te su im Beastie Boysi dosadili do 1999. godine kada Eminemu izlazi prvi album iz kuhinje Dr Dre-a. Ostalo je povijest išarana roditeljskim prosvjedima o kvarenju omladine i naljepnicama «Parental Advisory – Expicit Content».
Od 16 stvari (Intro ne računam) tri su nove i to Fack, When Im Gone i Shake That feat Nate Dogg. Na kraju je i duet sa Elton Johnom iz 2001. gidine i dodjele Grammyja u skladbi Stan.
Ta stvar je neobično važna jer 2001. u vrijeme ludih dana potpisnik ovih redaka prišao je DJ-u u Downtownu sa nadobudnom željom da pusti nešto žešće do trenutne playliste. Dobio je Stan.
Osim toga kompilacija je skroz na mjestu i sadrži sva opća mjesta Eminemove karijere (da se poslužim rječnikom Zlatka Galla).
(Aquarius Records)
Cak i blog osobno pokusava limitirati risingsona na njegovom putu u zvjezdani panteon ali ne moze!.
Post je objavljen 11.03.2006. u 21:00 sati.