Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/antiglobalist

Marketing

Potrošačko društvo dočarano reklamom

Sigurno ste primjetili ovu reklamu koja se zadnjih dana vrti na HTV-u. Mladenci pred popom, trebaju se vjenčat. Pop pita "dali itko ima išta protiv?", pri čemu se na licu od mlade vidi želja da netko nešto dobaci i da ju time odriješi bračnih voda i obaveza koje time dolaze. Nema veza što mladenka baš i nije više u cvijetu mladosti. I u trenutku napetosti, spasonosno na kraju, ipak potrubi nova ford fiesta pred ulazom crkve, na što mlada spremno otrči u svoj novi ford i ostavi mladoženju samog ispred oltara... Eto bez puno okolišanja je u reklami poručeno ono što u drugim reklamama pokušavaju ipak kolko-tolko zamotat u neki celofan: tvoj život nije bitan, bitno je samo da ti kupiš naš proizvod, onda si netko i nešto, onda si nešto postigao.

  • to se sjecam kad sam prvi put vidjela tu reklamu, debilno.. ovo mi je vec stopedeseti put da pisem ovu recenicu na blogu, ali: svijet je
    popizdio.. :( (july morning 22.02.2006. 10:30)

  • btw, ja ovaj blog jednostavno moram linkati :) (july morning 22.02.2006. 10:32)

  • Tako je, tu formulaciju sam tražio "svijet je popizdia" :) hvala. Za linkanje nemaš frke, bit će mi čast... (Antiglobalist 22.02.2006. 10:41)

  • Bravo! Jesi pročitao nkjigu "No logo". Toplo je preporučam. Pozdrav! (Ernest 24.02.2006. 11:14)

  • Hi, čuo sam za tu knjigu, ali nisam ju čitao, no baš sam naletio ne jedan odličan citat iz jedne recenzije: "When CEOs turn enormous profits by branding a running shoe to represent 'freedom' while they have that same shoe manufactured by 16-year-old women behind the fences and guarded gates of an Export Processing Zone—well, that's hypocritical.". dobra usporedba :) (Antiglobalist 24.02.2006. 12:08)


    Post je objavljen 22.02.2006. u 00:00 sati.