Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zligirl

Marketing

Information is not knowledge*

na portalu poslovni dnevnik pronasla sam zanimljiv clanak B.Ivezica - "Lani posao za 36 informatičara mjesečno, a godinu prije za 69" koji pocinje sljedecom recenicom: “Na hrvatskom tržištu rada sve je manje mjesta za informatičare, a sve više za informatički pismene.




ima tome dvije, tri godine kako sam o bas tom “fenomenu” pisala po hrvatskim forumima. pa me ismijavali. ima godina i sitno kako se o istoj problematici raspisah na ex. marketing blogu. pa mi pojedinci govorili da lupam. ima mjesec ili dva kako temu dodirnuh i opet linkajuci na slicno istrazivanje u US. pa sad...tko lud, tko zbunjen, tko ne zna sto prica.

anyway, procitani clanak me veseli jer vidim da takozvani knowledge worker nove e-ekonomije dobiva na tezini i u RH. u procjenu koliko ih u RH ima, ne bih ulazila. no usudjem se reci da kriticna masa istih nedostaje jer vjerujem da je nuzno potrebna na trzistu/u zemlji da bi profunkcionirao dobar e-government.



druga strana price, ona zalosna, je kraj teksta: ” Prema istraživanju portala MojPosao objavljenom lani, u Hrvatskoj pada potražnja za programerima, a raste za sistem-inženjerima, mrežnim stručnjacima i web-dizajnerima. “



ono dobro sto naslucujem svakako je trend rasta udjela poslovnih subjekata na webu. ono lose, prema povecanoj potraznji vidi se da se u RH ne uci na greskama drugih; poslovanje online ne vrti se oko tehnologije vec oko e-businessa (e-marketinga + management) a sistem inzinjeri, network specijalisti i web-dizajneri su u tom segmentu uglavnom samo jos jedan slon u trgovini porculanom. molim, nemam namjere podcijeniti nicije znanje niti iskustvo, no tehnolosko rjesenje bez strategije razvoja ne vodi nikud sem u siguran fiksni trosak koji po hrvatsku privredu ima i imati ce daleko vece posljedice negativnog predznaka. dokazano, provjereno, ne izmisljam toplu vodu.

pace, stvari se u mojoj bransi razvijaju takvom brzinom da, govorimo li o kvaliteti rada i dugorocnim rezultatima, unutar samog e-marketinga dolazi do potreba za uzom specijalizacijom.




“Knowing a great deal is not the same as being smart; intelligence is not information alone but also judgment, the manner in which information is collected and used” - Dr. C. Sagan





* A. Einstein


Post je objavljen 03.03.2006. u 18:55 sati.