Slobodna Dalmacija 5.6.'06.: Radovima koji bi iduće godine mogli početi u samom plovnom kanalu, on će se sa sadašnjih 20 proširiti na 56 metara, a dubina će umjesto četiri iznositi pet metara od hidrografske nule.
Rekonstrukcija će se mosta izvesti zamjenom postojeće rasponske konstrukcije u tri otvora, novom čeličnom lučnom konstrukcijom. To će iziskivati rušenje dvaju stupova u zoni kanala te rekonstrukciju dvaju stupova na koja će se oslanjati nova konstrukcija. Ako bude moguće, tim će se zahvatom povećati i visina plovnog puta.
Ne mnogo, doduše - maksimalno je, naime, moguće dobiti još samo oko pola metra ili tek nešto više od toga, u odnosu na sadašnju visinu koja iznosi 16,5 metara.
Radio Zadar, 6.3.06.: Između otoka Pašmana i Ugljana neće se graditi novi most, već će se središnji dio postojećeg mosta dignuti na visinu 18 i pol metara, konačna je odluka Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka. U odjelu za pomorstvo Zadarske županije kažu da nisu zadovoljni odlukom, jer nisu ispunjeni njihovi zahtijevi da visina mosta bude 20ipol metara. Do kraja godine izradit će se projektna dokumentacija i ishoditi potrebne dozvole, kako bi radovi mogli početi u 2007. godini. Proširenje plovnog puta Mali Ždrelac i rekonstrukcija mosta Ugljan - Pašman stajat će oko 60 milijuna kuna.
Radovi se najavljuju već godinama, pa evo starih vijesti o tome:
Morsko prase, 16. 1. 2005.
Slobodna Dalmacija: 5.5.'05.; 27.10.2003.; 28.2.'02.;
Povezano:
- Nastavak radova na kanalu Mali Ždrelac
- Most se otvara 20.lipnja 2009.
- Zatvaranje mosta i kanala Mali Ždrelac
- Radovi na mostu od rujna do svibnja
- Odgoda radova na mostu i kanalu
- Rekonstrukcija mosta Ždrelac 2008.
Post je objavljen 06.06.2006. u 16:43 sati.