Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/61

Marketing

Radi se

Moja se velika Potočnica zahvaljuje svim čestitarima. Tajo joj je u srijedu isprintao vaše čestitke i donio doma. Ala, sreće i veselja! Sva je bila važna i ushićena. A i ja sam bila ganuta i ponosna što vas imam toliko, i što ste joj uputili tako tople i lijepe riječi.

Moj je dragi, zamoljen za uslugu printanja vaših čestitki, tako iskoristio priliku da pročita prethodne postove i komentare. Nekoliko je puta pročitao poneki moj post na mom kompiću kad bi naišao u radnju, no to je bilo više onako leteći. Ovaj puta je otvorio moj blog na svom kompiću, u svojoj kancelariji. I kaže da mu se sviđa. Zna da volim pričati, nadugačko i naširoko. On me, uostalom, već godinama nagovara da počnem pisati romane. (Aha, kao da se inspiracija pokupi na cesti.) Posebno su njegovu pozornost privukli vaši komentari, njihova brojnost i toplina. Baš mi je drago da mu se sviđate! Jer, stalo mi je do njegovog mišljenja (i odobravanja), volim ga i cijenim, najbolji mi je prijatelj, najžešći kritičar i najvatreniji obožavatelj. I neprekidno me gura i potiče, mene – inertnog Bika. Kad sam već krenula s blogom, i kad smo uspjeli skoro potpuno riješiti porezne probleme (još ima par sitnica koje treba dovršiti), po njegovoj logici stvari sad bi bio red da i posao konačno krene.

Zadnjih par dana sam imala za obaviti dva hitna i dosta opsežna posla. Tako to obično biva, danima i mjesecima jedva ili ništa za raditi a onda odjednom lavina. Obavila sam. Jedan sam posao čak odmah uspjela i naplatiti, i dobila još za raditi. Drugi posao bi mi trebao biti plaćen u roku od mjesec dana. Tu ne mogu ništa, nego biti sretna što sam baš ja izabrana da to obavim. Na računu za taj posao – po dogovoru s naručiteljem – našla se i stavka koja obuhvaća i našu prošlogodišnju suradnju a koja prije nije bila (na)plaćena. Znači, uspjela sam naplatiti i »minuli rad«. E, da mi je svaki mjesec bar jedan ovakav posao pa da imam osigurane redovne prihode...

Džaba bilo poslovnog prostora, sve tehnike, obrazovanja, ljubavi prema poslu i volje, kad ovisiš o platežnoj moći sugrađana, osobnim simpatijama mušterija i strukturi ljetnih gostiju. Konkurencija je poprilično zdrava, tjera na izazove. Puno sam dala na reklame. Zaista rijetko kad nisam nasmijana. Moj omiljeni upit pri kontaktu s potencijalnom mušterijom je »Što mogu učiniti za Vas?«. Ne znam, to mi zvuči i domaćinski, i mislim da odaje i poštovanje i ljubopitljivost. Ne volim biti samo zanatlija koji bez posebnih emocija odradi svoj posao. To jednostavno nije moj stil. Volim objasniti, savjetovati. Često ne naplatim sav svoj trud, ali nadam se da će mi se zadovoljan kupac i korisnik mojih usluga vratiti. I upijam k´o spužva utiske, komentiram sa svojim dragim dobra i loša ponašanja ljudi raznih zanimanja. Recimo, u Kranjskoj gori smo se oduševili odgovorom recepcionarke. Kad joj kažeš: »Hvala«, ona odgovori: »Malenkost!«. Baš simpatično i neuobičajeno. Mislim da bi »Sitnica!« bila više u duhu hrvatskog jezika, ali i malenkost je razumljiva riječ. I sigurna sam da nema čovjeka koji se ne bi nasmiješio na takav odgovor. Vjerujem i da je vama, osim dobro obavljenog posla ili kupnje, isto tako važno ponašanje osobe koja vam nudi uslugu ili robu. I nadam se, ako se ikada nađete u mojoj radnji, da ćete izaći zadovoljni. Makar vas zanimalo nešto što nema ama baš nikakve veze s mojim poslom.


- 16:35 -
Komentari (15) -


  • dobar post...dosta pozitivno s objasnjenjima to mi se svidja, zelim vam ugodnu vecer (crnaa.blog.hr 03.03.2006. 18:50)
  • Ono je došlo mailom... A btw, Kranjska gora nije u Hrvatskoj :) (dr.luka 03.03.2006. 20:01)
  • Neka je krenulo! Trud se uvijek isplati. Želim ti puno posla! (Jade 03.03.2006. 20:08)
  • Ja jedino obraćam pažnju na osobu koja mi nudi proizvod ili uslugu. danas je konkurencija velika i jedino što razlikuje lošeg, dobrog, i najboljeg pružatelja usluga je njegov karakter. Čak niti cijena nije bitna. (RiLady 03.03.2006. 21:02)
  • Mislim da je nekad važniji pristup i od same robe koja se nudi na prodaju...Nekad kad si jadan i sretneš nasmijano i vedro lice u trgovini kupiš i ono što nebi.
    Ko može odoliti ljubaznosti,srdačnosti i osmjehu...pogotovo kad je od srca ...rekli naši stari:"lijepa riječ sva vrata otvara"..danas to još više vrijedi...Lijep pozdrav ti želim i ugodno veče tebi i tvojim Potočnicama i boljoj polovici koja te tako lijepo slijedi i daje u svemu podršku! (builderica 03.03.2006. 21:21)
  • @dr.luka - stvarno?! Htjedoh reći da - upotrebljavala ja riječ "sitnica" ili "malenkost" umjesto "molim", dojam je isti iako je "sitnica" možda više u duhu hrvatskog jezika. (Pjesma o jednoj mladosti 04.03.2006. 10:55)
  • Zahvaljujem na lijepim željama...;-))))
    Da, način usluge mi je dosta važan...puno prije kupim ako je prodavač/ica ljubazan i komunikativan nego kad uđem u trgovinu a on ili ona listaju časopis i ponašaju se kao da niste ni ušli...to mi je jako odbojno. I da imaju baš ono što mi treba po posebno jeftinoj cjeni ja kod njih tada nebi kupila... ;-)) (Timea 04.03.2006. 11:56)
  • lijepo je to da se ti trudiš i da ti pomalo sve kreće na bolje , a znaš ponekad ima takvih ljudi (kupaca) kojima bi najradije rekla doviđenja molim vas odite negdje drugdje mi nemamo za vas ništa....treba imati konjske živce... (lolina 04.03.2006. 13:09)
  • Lijepa riječ čuda radi. (E.P. 04.03.2006. 13:12)
  • ODLICAN TI JE POST, SAMO TAKO NASTAVI...ZELIM TI UGODAN VIKEND (crnaaa 04.03.2006. 18:22)
  • Ima puno istine u onoj da jedna slika govori više od tisuću riječi. Kada navratim ne mogu oči skinuti s tvog malog anđela. Iz tvojih riječi, čak i kada pišeš o tako svakodnevnim i običnim stvarima izbija ljudska toplina. Blagoslovljena bila ti, tvoja dječica i cijela tvoja obitelj. Zbog ljudi kao što ste vi volim ovaj svijet. Buket osmjeha vam šaljem :) (vagabund 04.03.2006. 19:44)
  • Naravno da je ponašanje osobe koja nudi robu jako bitno.Moja vučica je pogotovo alergična na to jer je sama radila sa strankama.Iskreno ti želim da ti se poslovi počnu otvarati.Nadam se da će vam današnji tulum uspjeti i da će slavljenica biti sretna i zadovoljna. (darkwolf 04.03.2006. 20:39)
  • Ugodan vikend želim...Franc (Rib@rnica 04.03.2006. 22:09)
  • Zapravo i je tako. Od osobe koja pruza usluge puno ovisi uspijeh u poslu. Ponekad, ako je i nesto lose, nije bas kako treba, ljubazan osmijeh, isprika ili toplina u ocima, stvorit ce u nama zaborav na lose ...Ponekad udjem u neku trgovinu, vidim krasne komade odjece u izlogu...Doceka me namrsten pogled prodavacice i njena hladnoca i neljubaznost. Ma da mi poklanja nesto, ne bih uzela, zahvalim se i izadjem preko vrata. Lijep osmijeh i lijepa rijec i zeljezna vrata otvara... (mirisdunje 05.03.2006. 08:04)



    Post je objavljen 03.03.2006. u 16:35 sati.