Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/parliament

Marketing

Zyklon B Zombies

Ovo nije fotografija neke razuzdane i ocajne kucanice, vec Genesis P-Orridgea, masterminda britanskih industrial pionira Throbbing Gristle. Citav asortiman industrial bendova i shock-rockera crpi inspiraciju iz njihove zaostavstine. Marilyn Manson, Nine Inch Nails, Laibach, Rammstein, Einstürzende Neubauten i bezbroj bendova izmedju metala i elektro glazbe su samo benigni nasljednici ideja koje su pokrenuli Throbbing Gristle. U sest godina postojanja (1975-1981.) ovaj bend je izdao 5 albuma, prodao stotinjak tisuca ploca i odrzao samo 25 koncerata.
10.11.1980. u frankfurtskoj Städel-Kunsthochschule dvorani odrzali su koncert koji je zapoceo sa projekciom kratkog filma “After A Cease To Exist” u kojem su prikazane scene strasnijeg sadrzaja od normalnog kirurskog zahvata. Gitaristkinja Throbbing Gristle-Cosey Fanni Tutti je uvela svog kolegu iz benda Chris Cartera u praznu sobu, svezala ga i onda ga bezosjecajno pocela stimulirati. Nakon te scene je do u detalje prikazana i scena kastriranja. Nakon filma, na binu je izasao pjevac Genesis P-Orridge u vojnoj uniformi, blistave obrijane glave i obrva i poceo na sav glas vikati i ponavljati: “I need discipline” i istovremeno udarati glavom u jedan stub dok mu nije potekla krv iz cela. Bend je za to vrijeme poceo sa cekicanjem i skikom. U citavom wall of soundu, koji se je i tjelesno mogao osjetiti, culi su se pjesma kitova, tibetanski puhacki instrumenti, metal on metal, najdublji bass na svijetu koji je pumpao u grudima i sve je zvucalo kao napad izvanzemaljaca na etabliranu pop-tradiciju. Nakon dvadesetak minuta buke, jedan ojadjeni posjetilac koncerta je skocio na binu i po elektronici ispraznio bocu vina. Koncert je nakon toga prekinut.
Kako sami clanovi TG-a kazu, najveci nesporazum oko ovog benda je bilo njihovo koketiranje sa fasizmom. Pjesma “Zyklon B Zombie”, military look, tekstovi u kojima je nasilje top-tema i prije svega logo Industrial Recordsa (stilizirana fotografija krematorija iz Auschwitza) bili su razlozi zbog koji je ovaj bend slavljen i medju “Blood and Honour” pripadnicima. Cosey Fanni Tutti koja je radila i kao porno model u jednom intervju je rekla da Throbbing Gristle svojim perfomansom samo zele prikazati stvari koje bi ljudi radije izbrisali iz pamcenja i da ljudi koji samo gledaju Disneyeve filmove tesko mogu imati realnu predstavu o zivotu.
TG su se prije dvije godine ponovno okupili. U Berlinu su za Novu godinu odrzali dva koncerta (31.12.2005. i 1.1.2006.) cije snimke trebaju uskoro izaci i na CD-u, a berlinska Kunst-Werke galerija je napravila izlozbu pod nazivom “The Annual Industrial Report” posvecenu ovom bendu na kojoj su predstavljene fotografije, omoti ploca, filmovi i video-instalacije iz Throbbing Gristle produkcije. Na berlinskom koncertu Genesis P-Orridge je predstavio svoj najnoviji hermafroditski image. Izasao je na binu u crvenom topu ispod kojeg se jasno vide velike silikonske sise. Dok je u slow motionu pjevao: “I pull out your baby, I cheww his hand off with my teeth.”, u rukama je drzao imaginarnu bebu, hranio je svojim umjetnim sisama i kezeci pokazivao svoje metalne zube. Ako nekoga zanima zivot ovog covjeka preporucujem biografiju “Painful But Fabulous: The Life And Art Of Genesis P-Orridge".


Post je objavljen 20.02.2006. u 14:51 sati.