Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/alverdine

Marketing

Ljuta sam!!!!

Prije par tjedana pokvario mi se friz,no pošto sam ja žensko,i apsolutni sam antitalent za bilo kakve popravke u stanu. Nazvala sam servis kućanskih aparata Gorenje,ženski glas,koji ocito mrzi svoj posao,rekao mi je da ce serviser doci,u petak 17.02.2006 iza 11:00 sati. Super,vrijeme mi odogvara,pošto je vani kiša,lijepo se izležavat u krevetu. Ustala sam oko 11:00,misleci da ce mi serviser svaki čas pozvonit na vrata,al ništa,i mislim si,ma okej možda dode do 12:00. Uvidjevši da ga još nema,niti mi itko nazvao i obavjestio da će kasnit,nazvala sam njihov servis. Opet mi se javila zena,koja mrzi svoj posao,ja sam joj na ljubazan nacin objasnila o cemu se radi,na što je ona rekla da ne zna,i nek zovem na mobitel. Zapisah broj,i nakon što poklopih slušalicu,nazvah svog dragog servisera na mnobitel,naravno,na mobitel se nitko ne javlja,osim sekretarice koja vas vec vama poznatim glasom,obavještava da ostavite poruku. Vec na rubu živaca,zovem ponovno broj i javlja "Pretplatnik je privremeno nedostupan" mislim wtf !!!! Nazivam na posao šefa,i javljam da još uvijek cekam servisera,i da ne znam kada cu doc. On,onako skulirano odgovara "nema frke,ionako nije gužva,možeš doci i oko 16:00 ili 17:00". Sada je 15:00h,ja sam još uvijek doma,i cekam svog servisera. Pricekat cu još par minuta,a onda odlazim!!!!

Post je objavljen 17.02.2006. u 21:51 sati.