Kokolo kaže da čita knjige o marketingu, pa sam se sjetio da i na imam neke skripte davno skinute s interneta - iz doba kad sam bio uvjeren da ću se obogatiti prodajom knjiga sa Amazona. Knjige su pisane prilično debilno, istina, i uglavnom navode najbanalnije činjenice - ali baš zbog toga su i dobre - podsjećaju nas na nešto što vrlo lako (u svojoj mudrosti) previdimo.
No, nisam mislio pisati blog o Kokolu :) već objaviti rezultate mog fenomenalnog pothvata u promociji OVOGA bloga. Dakle, prije 2-3 posta, objavio sam da krećem u banner kampanju i ... zanimaju Vas rezultati? Evo ovako: u 3 tjedna kampanje prikazao sam 100.000 bannera, na račun čega sam dobio čak 200 novih posjetitelja - što je FANTASTIČNIH 0,2% CPR ... no čemu ... ??? Od tih 200 novih posjetitelja samo 1 (slovima: jedan) je ostavio komentar. I time se pokazalo ono jalovo lice web marketinga - ako imaš najgori/najbolji banner na svijetu možes dovesti posjetitelje, ali ih ne možeš natjerati da kupe rog pod svijeću ... a to samo govori (porazno) o razini kvalitetnog sadržaja na ovim stranicama. Hehhh...
Pogledajte samo statistiku posjeta, jel vam jasno kad je krenula kampanja s bannerima??? Pa nek mi još netko kaže da su banneri bez veze ... baneri su "super" ( ako nemate ništa pametnije :) samo ih treba imati ko dreka.
Uspjeh ovog bannera tumačim time što je ... krajnje neukusan i odvratno zelen ... je, većina surfera je zapravo samo došla vidjeti koja je to budaletina napravila tako degutantan banner, ali su ipak došli ... a to je ono što sam i želio. A to se opet nadovezuje na ono od Kokola - kampanja na koju JA nebi nasjeo ni u ludilu, donese još najbolje rezultate ... pa Vi sad radite lijepe bannere. Stavite ljudi rigutinu (po mogućnosti animiranu) i zagarantiran vam je ratio od 0,3%.
No, kako god bilo, za par dana krećem u novu kampanju - ovaj put ću dovoditi posjetitelje preko autosurf programa i preko TGP porno razmjene, a planiram i pay-per-surf promociju ... ma platit ću šta košta da košta, samo da ljudi vide MOJ blog. A nakon toga ću spamirati sve mail adrese u državnim ustanovama...
I sve dok ovo pišem, slušam jednim uhom vijesti na RTL-u, a tamo: