Čudna neka logika iliti trakavica zvana rat s HT-om
Kao prvo evo jedne zanimljive vijesti.
Ovo je nešto za mene s obzirom da u štiklama hodam kao da sam upravo ispustila lopatu.
Nova tjelovježba, otkud drugo nego iz Amerike - Štiklates.
Toliko sam već kukala zadnjih mjeseci na HT da vjerujem kako već svi znate za moju borbu s njima.
Konačno sam dobila i telefon i adsl ali još uvijek ne mogu doći k sebi od načina njihova poslovanja.
Pa tako ne bi poslovao ni onaj "Eksport-Import-svašta" iz Sevine pjesme, a ne jedna ozbiljna kompanija.
Problem je očito u tome što im je naša vlada dala nevjerojatan monopol pa se njima jednostavno ne da zezati s glupim korisnicima jer tko te zašto, kad nemaš izbora.
Taj isti T-com u Njemačkoj posluje s gubitcima.
Zašto? Zato što tamo ima stvarnu konkurenciju i korisnici mogu kazniti nekorektan odnos.
Mi smo stoka sitnog zuba pa se s nama može svakako.
Uglavnom, priključak telefona sam čekala 3 mjeseca.
Kako je uopće krenulo...
Ispunila sam zahtjev na internetu i kliknula pošalji, na ekranu je ispisalo citiram:" Vaš zahtjev proslijeđen je najbližem T-centru".
I tako ja čekala neko vrijeme pa nestrpljiva (sva sreća) sjetim se nazvati na onaj njihov famozni broj za korisnike (besplatni - ako se ne računaju potrošeni živci!)...
HTeta: "Vašeg zahtjeva nema".
TLo: "Kako nema? Ispunila sam ga na internetu?"
HTeta:"Ali ne možete to ispuniti na internetu, morate taj zahtjev isprintati, potpisati i poslati na fax".
TLo: "A kako da ja to znam kad to nigdje nije pisalo?"
HTeta: "Ali to se podrazumijeva!"
TLo: "Gospođo ništa ja ne podrazumijevam, ako mi ispiše da je zahtjev proslijeđen u najbliži T-centar ja to tako i shvatim!"
Faksiram ja taj famozni zahtjev ispunjen i potpisan, kad nakon cca tjedan dana stiže poštom ugovor na potpis i opet isti onaj zahtjev da ga sad ispunim ručno, potpišem i zajedno s ugovorom vratim njima na adresu.
Ne kužim čemu to, ali dobro, treća sreća.
Naravno u zahtjevu lijepo stoje podatci osobe za kontakt i svi moji mogući brojevi mobitela i telefona.
U ugovoru stoji da se HT obvezuje ispuniti svoje ugovorne obveze u roku od 30 dana.
Zanimljivo!
Zovem ja opet onaj famozni broj.
HTetak: "Ja Vam ne znam ništa reći o tome kad biste mogli dobiti priključak!"
TLo: (vidno iznervirana)" Pa dobro, tko mi onda zna reći ako Vi ne znate? Mislim ovo je služba za korisnike!"
HTetak: (uzvrpoljeno) "Ali znate naša tehnička služba mora otići na teren i vidjeti postoje li uopće uvjeti za Vaš priključak."
TLo: "Pa dobro, a kad će oni to napraviti?"
HTetak: "E to Vam ja ne znam (zna li on išta?), oni Vam se nama ne javljaju."
TLo: (s milijun upitnika iznad glave)"Pa dobro ali javit će valjda meni!?"
HTetak: "A ne oni Vam se ne javljaju ni Vama ni nama...Morate zvati. Zato postoji ovaj broj! Nazovite za tjedan-dva možda ćemo znati nešto više"
TLo: (psujući u sebi): " Da naravno! Hvala što ste me prosvijetlili!"
Zovem za dva tjedna.
HTeta: "Ja Vam ne znam ništa reći. Ovdje samo piše da nema tehničkih uvjeta da Vam se priključi broj"
TLo: (s parom iz ušiju)" A zbog čega nema uvjeta i kad bi moglo biti i zašto mene nitko nije o tome obavijestio, mislim ostavila sam podatke osobe za kontakt?"
HTeta: "To Vam ja ne mogu reći, to rješava naša tehnička služba, a oni se ni nama ne javljaju, a inače korisnike ne obavještavamo, zato postoji ovaj broj!"
TLo: (totalno izgubljenih živaca) "A ta Vaša famozna tehnička služba radi za Vas ili mafiju ili za koga kad nikome ne odgovaraju i ne podnose izvješća!? I kako da ja saznam nešto ako Vi ništa ne znate!?"
HTeta: "Jao pa nazovite za koji dan!"
TLo: KLAP tutuuuuu
Uvjerena kako mi više ni ne će priključiti telefon nakon ovog ispada, nazvala još koji put čisto da pitam, ali mi naravno ništa nisu znali reći.
Osim dodatne informacije da centrala nema dovoljno kapaciteta za još jedan broj.
Ok, ali za 3 mjeseca su mogli napraviti novu centralu, a ne dovoljno kapaciteta za još jedan broj.
I tako ja prestala i zvati kad moj tata jedan dan ode onako reda radi pitati što je s tim mojim telefonom i ženska mu mrtvo-hladno veli: "Pa Vama se telefon može priključiti kad hoćete".
Tko je tu lud!?
Došli oni dakle 02.02. i priključili mi telefon!
Jučer (dakle 14.02.) mi stigne obavijest da su mi 02.02. realizirali uslugu po mom zahtjevu!?!?
Pa tko je tu lud!?
Što sam ja debil pa nisam skužila da su mi priključili telefon.
Što imam od papira na kojem piše da su mi napravili nešto što ja znam da jesu, a za ono prije nisu slali obavijesti, za to moraš zvati sam...
Nevjerojatno!
Kad sam konačno dobila telefon podnesem zahtjev za adsl.
To sam uredno potpisala i faksirala jer tako piše kad ispunjavaš zahtjev.
Uvjerena da ću i to čekati 3 mjeseca iznenadim se nemalo kad me nakon samo par dana frajer nazove da bi mi došao to priključiti.
Pitam može li popodne?
Ne može!
To isto ne razumijem, jer sve rade prijepodne, a većina normalnih ljudi je tada na poslu, no dobro.
Riješim s tatom da bude u stanu i pitam tipa trebam li ostaviti uključen kompjutor ili će on samo priključiti modem, on veli ne treba ništa sve znate, mi ne instaliramo samo priključimo modem.
Sutradan tip zove S MOG TELEFONA mene NA MOBITEL!!!
Da bi on meni instalirao sve kad je već tu.
Ja popizdim, šta nema on neki službeni faking mobitel nego meni nabija račun.
Velim ja da mi je kompjutor zaključan i da sam ga ja lijepo pitala trebam li ga ostaviti uključenog.
On veli: "Pa recite koja Vam je lozinka, valjda znate svoju lozinku".
Ja kažem: "E ne ću Vam reći, samo ostavite sve tu, ja ću si to sama!"
Kod kuće zateknem u sandučiću pismo od HT-a da mi sa zadovoljstvom javljaju da će moj zahtjev za priključkom adsl usluge biti pozitivno riješen.
Ebem Vas poslovne!