Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jasnabudisin

Marketing

Kritika reklami na TV-u-GRAZIA

Iako će sad ispasti da kritiziram, no ne mogu prijeći preko činjenice da ima reklama koje nas upućuju da neka ponašanja trebaju ispasti normalna pa čak i vrlina, a u stvari su čista NEKULTURA. Dakle radi se konkretno o reklami na HTV-u u kojoj se reklamira česopis GRAZIA.
Ukratko, dođe mlada cura u prodavaonici na naplatno mjesto. Umjesto da kupljene artikle preda blagajnici, ona, komplet obučena u artikle iz prodavaonice započinje seansu provlačenja barkodova sa odjeće koju je navukla na sebe. Reklamu prati i parola:"Nestrpljivost je vrlina."
I sve bi to bilo simpatično da nije krajnje nekulturno. Prvo, da sam dečko te djevojke nebih je takla štapom. Na sebe je navukla od glave do pete odjeću koju je kupila a da je prethodno nakon kupnje, a prije oblačenja nije oprala!!!
Pitam se, kako je to u ovo doba tehnologije i napretka moguće???
Higijena i kultura nalažu da se konfekcijska odjeća koja se kupi u prodavaonicama,a navlači se na "golo" tijelo opere prije nošenje. Uostalom, kao što je poznato, izložena roba je prošla par skladištenja u prašnjavim prostorijama, te je vjerovatno bar jednom prilikom transportiranja pala na pod. Još strašnija je činjenica da je vrlo moguće da je taj odjevni predmet probao netko tko je u tom trenutku bio znojan, možda i bolestan od neke kožne bolesti, možda i nečist.
Znamo koliki utjecaj danas na mlade ima TV sa svojim reklamama, gdje se oni žele poistovjetiti sa ostalima i misle da je to sve "IN". No ima stvari koje su uvijek bile i bit će "OUT" a to je nehigijena i prljavština.Odrasla osoba sa iskustvom će se zgroziti nad ovakvom reklamom, no mlada osoba će se za njom povesti i učiniti isto.
Ja znam da nismo svi stopostotni čistunci i anđeli, no neki minimalni kriteriji bi morali postojati. Neke stvari ne mogu proći tek tako, pa čak i ako se nazovu imenom "REKLAMA". Stvar je u načelu OPĆE KULTURE. Pa moj suprug niti djeca ni slučano ne žele obući, majice, hlače tek kupljene u prodavaonici prije nego ih bar malo properem u stroju za pranje rublja.

Post je objavljen 13.02.2006. u 16:45 sati.