NOVO : Zvonimir Majdak - 'Frajerski nokturno' (Mozaik knjiga, 2006.)
"Izmeđ fakinov iz našeg firtla najviše sam se družil s Glistom, jer je uvijek ispadalo da se nas dvojica nađemo na istoj strani. Isprva mi je bilo čudno. Poslije sam prokužio u čemu je štos. Ja se nisam dao vući za nos, niti si zapovijedati od strane pedera koji su htjeli biti glavni u klapi - a nisu mi ravni ni u kom pogledu - i da oni određuju kuda ćemo na čagu, kam piti, kam se pačati u ljetu, koje viceve slušati, i tak dalje, i tak dalje, dok je Glista opet furtim ostajao na klupi za rezerve kod neke frajerice, koja je otišla na spoj nekom drugom jeberu i bez milosti žrtvovala mu fren-da Glistu, tako da bi se on poslije obaveznog polsatnog čekanja, za svaki slučaj, dovukao na ogradu parka te tu proveo večer pijuckajući, psujući i zijevajući. Nekad bi zatekao samo mene, ili još kojeg fakina bez love za kino, pa bismo tu zajedničkim snagama raspalili po nesolidnim mačkama koje uživaju da vas zaribaju....."
Znalci prepoznaju prethodni Majdakov citat i iste će te znalce razveseliti vijest o 700-tinjak stranica novoukoričenog izbora iz Majdakovoga stvaralaštva :
Nakladnička kuća Mozaik knjiga u svojoj je biblioteci Biseri hrvatske književnosti ovih dana objavila Frajerski nokturno koji na gotovo sedamstotinjak strana donosi izbor iz književnog opusa Zvonimira Majdaka: tri romana («Kužiš, stari moj», «Kćerka», «Starac»), desetak pripovijesti i tridesetak pjesama. Izbor je priredio Božidar Petrač, koji je napisao i opsežan uvod u Majdakovo djelo, pod naslovom «Zvonimir Majdak ili razotkrivanje egzotike svakodnevlja».
Zvonimir Majdak (1938) je u svojoj književnoj karijeri pisao poeziju, televizijske i radijske drame, feljtone, kritike, putopisnu prozu, no najviše se istaknuo kao pripovjedač. Majdak je nastojao o problemima suvremenoga čovjeka o kojima su drugi pisci pisali u sklopu kakva filozofskoga sustava ili kakve idejne i ideološke matrice pisati »popularno«. Literarizacija svakodnevnoga života običnoga čovjeka lako je ulazila u čitateljski obzor očekivanja i čitatelj se s Majdakovim likovima mogao jednostavno identificirati.