Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mojdomjehrvatska

Marketing

Riječko pivo

Riječko pivo namijenjeno samo domaćem tržištu
Hrvatska je dobila novo pivo, a Rijeka svoje - Buzetska pivovara počela je s proizvodnjom Riječkog piva, koje će se krajem tjedna naći u maloprodaji i biti dostupno u ugostiteljstvu.Tanja Čorak

Novi proizvod jučer su službeno predstavili članovi Uprave Buzetske pivovare u Hotelu Bonavia. “Rijeka je dobila domaće pivo, za domaće kupce na domaćem tržištu”, izjavio je predsjednik Uprave Buzetske pivovare Jan Kreber.

Proizvodnja Riječkog piva ne bi trebala biti kratkoročan projekt, istakao je Kreber dodavši da je već bilo pokušaja kreiranja domaćeg piva koji nisu uspjeli, no za Riječko pivo vjeruje da hoće.

MEDITERANSKI KARAKTER Riječko pivo posebno je zbog mediteranskog karaktera koji se trudi postići i u izgledu, ali i okusu. Recepturom je prilagođen mediteranskom senzibilitetu - blažeg je okusa, s manje gorčine i s nižom količinom alkohola koja se do sada pojavljivala kod nekih vrsta premium piva.

Po prvi put, proizvodnjom Riječkog piva odlučilo se ponuditi pivo više kvalitete, ali pristupačnije građanima. Cijena će Riječkog piva biti pet do deset posto niža od ostalih, vodećih brandova na tržištu.

Riječko pivo originalan je hrvatski proizvod. Rađeno je bez konzervansa što će pivoljupci znati razlikovati od ostalih lager mainstream piva. Osnovne sirovine u proizvodnji piva su hmelj, kvasac, voda i kukuruzna krupica. Tehnologija proizvodnje Riječkog piva podrazumijeva korištenje vrlo niske količine kukuruzne krupice, koja inače nosi boju pivu, a što je više ima, to je pivo je manje kvalitetno.

BOJE ETIKETE I SIMBOLI Zbog probranih sorti hmelja Riječko pivo nije gorko već je punog i bogatog okusa, objašnjeno je jučer. Kako je Buzetska pivovara jedna od tri, od ukupno sedam hrvatskih pivovara, vlasnik certifikata ISO 9001, tako je i kvaliteta Riječkog piva u skladu s propisima o kvaliteti.

Što se ambalaže tiče, Riječko pivo pakira se u bocama od 0,5 litara, a uskoro će biti dosptupno i u bočicama od 0,25 l s twist off čepom. Boje etikete ujedno su i simboli, u kombinaciji na bijeloj podlozi etikete izabrane su plava, koja simbolizira more, i zlatna kao simbol bogatstva kraja, te slike sidra kao simbola luke i novčića na kojem je prikazan najstariji grb Rijeke.


Post je objavljen 01.02.2006. u 20:45 sati.