Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/beerlover

Marketing

Pivo dana! Ožujsko STRONG!


Image Hosted by ImageShack.us

Kad je u pitanju Strong riječ je o jedinstvenom domaćem pivu iz jednostavnog razloga što je to jedini hrvatski lager bock-dakle dvostruko sladno pivo donjeg vrenja-dvostruka sladnost osigurava mu jačinu i punoću, odatle poseban okus i 6,5% alkohola, a lager ga opisuje kao pivo donjeg vrenja-za razliku od alea koje je pivo gornjeg vrenja, a jednako tako to znači da je riječ o pivu koje se servira hladno i odstaja na hladnim temperaturama.

Miris ovog piva je iznenađujuće ugodan, nešto jači od normalnog Ožujskog, ali se zato u njemu ne sjeća ona odbojna gorčina, već je prikrivena osebujnom aromom piva. Prilikom točenja iznenađuje lakoća formiranja kompaktne krune, no ona se na žalost kao i kod većine lagera brzo razilazi. Pivo je crvenozlatne boje, jake i jedinstvene arome koja s vremenom dobiva na gorčini, ali ne pretjerano. Po meni je ovo znatno bolja verzija inače lošeg Ožujskog, no pri tom moram napomenuti, da usprkos mom iznenađenju u kvaliteti ovog piva, moguće je da je moj donešeni sud kompromitiran nisko postavljenim kriterijima uoči degustiranja.

Malo sam pročitao što su ljudi pisali po forumima kad je pivo plasirano na tržište i po očekivanjima mnogi su bili fascinirani većom količinom alkohola i jednako tako mnogi su primjetili da je riječ o boljoj inačici standardnog Ožujskog piva.

Bio je to izrazito dobar marketinški potez Zagrebačke pivovare jer su tržištu ponudili jaču varijantu lagera. Na malom tržištu kao što je Hrvatska rjetko se može naći posebno pivo, a bock lageri spadaju upravo u tu skupinu piva-posebna piva koja svoje fanove nalaze među znalcima, upravo smo zato zakinuti za ta dobra piva jer naše je tržište jako malo, a pravih znalaca ima još manje. Logično je da pivari ne ulaze u velike investicije i nove projekte plasiranja novih piva kad tržište to ne traži. Nismo zahtjevno tržište to je očito i zbog toga pijemo piva kakva pijemo. Moj pesimizam glede tog problema morao je prije ili kasnije izaći na vidjelo, no tješi spoznaja da neki ljudi primjećuju sve veći interes pivopija za novim pivama te nam daju na izbor sve više dobrih piva. Tako ćete u većim trgovačkim centrima moći kupiti nekoliko izuzetno kvalitetnih piva, jedna od većih i boljih ponuda na raspolaganju vam je u Konzumu na Črnomercu gdje ja jedva čekam ponovno otići sa barem stotinjak kuna i nakupovati desetak kvalitetnih piva. Taj dan će definitivno doći, no trenutno sam malo na knap s lovom, pa ćete njihove recenzije morati malo pričekati... Ako je netko nestrpljiv, odite tamo i kupite La Trappe nizozemsko Trapist pivo, a što je još bolje imaju ga u dvije verzije Dupple i Triple. Kušajte pa vidite.

Image Hosted by ImageShack.us

Za kraj-ne bih ja bio ja, kad se ne bih osvrnuo na nedostatak originalne čaše koja bi morala biti neizbježan marketinški hit uslijed plasiranja novog piva. Taj segment naši pivari još uvijek ne shvaćaju kao profitabilan potez pa su kolekcionari još jednom zakinuti, a ja ogorčen i dajem im jedan ogroman minus zbog toga. Još veći minus dajem im jer su na svojoj web stranici prikazali kako bi ta čaša morala izgledati, ali samo kao reklamni plakat, a ne i kao stvarni objekt divljenja.

Kao rezime navest ću da je pivo zgodno popit, upravo iz razloga što nudi nešto posebniji doživljaj, no izostanak čaše i gorčina koja pred kraj ipak postaje nešto prenaglašena, ruše moje prvotno očaranje ovim pivom.

Cheers


Post je objavljen 29.01.2006. u 15:09 sati.