Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/techno2techno

Marketing

Tuborg Green dj Academy mjenja sustav predavanja

Tečaj za DJ-a dijeli se, dakle, u dva semestra. Svaki semestar ima po 30 sati teorijske i praktične nastave. Prvi semestar održava se u proljeće, u periodu od travnja do lipnja, a drugi na jesen, u periodu od rujna do studenog.
Između dva semestra polaznicima će se omogučiti ljetna Tuborg Green turneja u organizaciji generalnog sponzora.

Zašto dva semestra?
Uočeno je da u 30 sati polaznici dobiju sve osnove, no praktični dio odnosno vještinu nije tek tako lako svladati u tek 30 sati. Želimo li da naši polaznici s ponosom predstavljaju instituciju Tuborg Green DJ akademije, potrebno je još dosta truda, vježbe i samostalnog rada. Praksa je bitna u svakom poslu, a u onome kojemu je vještina imperativ ponajviše. Stoga sljedeća koncepcija dvosemestralnog jednog tečaja donosi puno kvalitetniji rad i rezultate, što je najbitnije.

Kako je koncipirana nastava?
U prvom semestru 08.04 - 28.05. polaznicima je omogučeno u nekoliko metodičkih jedinica objedinjeno teorijsko i praktično znanje. Metodom obrazovnog interaktivnog procesa polaznicima je osigurano:
• Povijest disco klubova
• Upoznavanje klupske scene
• Razlikovanje inozemnog i tuzemnog nastupa
• Pregovaranje s organizatorima nastupa unutar RH; posebnu pozornost predaje se pregovaranje s organizatorima izvan RH (zdravstveno osiguranje, smještaj, troškovi puta, isplata, te slične informacije o sigurnosti DJ-a)
• Organizacija vlastitih klupskih večeri te načini promocije
• Izbor glazbe ovisno o mjestu sviranja (klub, bar, radio, modna revija, otvorenje izložbe i sl.)
• Komunikacija s publikom
• Nastup u medijima (radio, TV, novine)
• Droge i njihove štetne učinkovitosti

Praktični dio nastave zauzima večinu nastavnog plana. Polaznicima omogućava da usvoje:
• osnovna oprema i vrste opreme za DJ-e (spajanje i odabir opreme)
• osnove mixanja na cd playerima
• osnove mixanja na gramofonima

To bi bio ekvivalent početničkom stupnju DJ-a, koji je nakon tih 30 sati spreman u potpunosti zadovoljiti cijelovečernji party. No, DJ-a ne čini samo puštanje glazbe u klubovima, na partyjima i sličnim eventima. U svijetu DJ-em se smatra samo onaj koji glazbu i stvara. Oni su pripadnici urbanog glazbenog izričaja, onoga izričaja koji mi potičemo u RH a koji je dosta zanemaren.

U pauzi između dva semestra – ljetni mjeseci kada je završena jedna školska godina, kada maha uzimaju godišnji odmori (što je vrlo važno jer to je pripadna skupina naših polaznika) – polaznici su obvezni sudjelovati na ljetnoj Tuborg Green turneji koja pokriva veliki dio RH. Na taj način mi pratimo svakog ponaosob i bilježimo svladano znanje tijekom prvog semestra. Mogli bismo reći da je to ekvivalent ispitu.

Drugi semestar 30.09. - 05.11.06. zamišljen je kao napredniji tečaj u kojemu se zahtjeva potpuno svladavanje vještine miksanja i više praktičnog rada svakog polaznika ponaosob. Konačno, imperativ ovog stadija je produkcija, stvaranje vlastitog zvuka, vježbanje kreativnosti i glazbenog izražavanja.

Nakon završena dva semestra, svaki polaznik dužan je predstaviti svoj individualni rad. Nakon toga dobiva se priznanje o završenom tečaju za DJ-a.

Ovakav koncept Akademije kompleksniji je i daje bolje rezultate. Ispitivanjem polaznika došli smo do ovih zaključaka što je uzrokovalo promjenu strukture. Naime, nakon druge generacije organizirani su dodatni satovi za polaznike oba prethodna tečaja što nam je dodatno pokazalo kako nova (predstavljena) struktura tečaja ima puno više smisla.

Na taj način, osim kvalitetnije izobrazbe, dobilo bi se i više vremena za organiziranje partyja, promociju kao i čitav sustav marketinga.

Zašto semestri prate kalendarsku godinu a ne školsku?
Namjerno su semestri podijeljeni u kalendarskoj godini budući da su naši polaznici večinom studenti i mladi ljudi na početku svoje karijere – dakle grupacija stanovništva u 20-im godinama. Ovakvom organizacijom predavanja ne opterečujemo studente u njihovim fakultetskim obavezama. Početak tečaja u kojemu se od njih ne traži previše znanja je na kraju školske godine te time ne opterečujemo studente u završnim ispitima i drugim sličnim obvezama. Tijekom ljetnih praznika kada nemaju školskih obveza organizirana je turneja gdje se moraju iskazati znanjem usvojenim u prvom semestru. Nadalje, u drugom semestru traži se od njih više truda i rada vlastite kreativnosti te je taj dio stavljen na početak školske godine kada obveze na faklutetu nisu tako velike. Za one druge polaznike koji su u radnom odnosu ljeto je vrijeme godišnjih odmora te se mogu uklopiti u ljetnu turneju.

Zašto je za promociju Akademije bolja ova koncepcija?
Dosta truda i vremena treba kako bi se ideja, proizvod i sl. prezentiralo tržištu, te našlo svoje mjesto u njemu. Tako je i s Akademijom. Nadalje, jako puno vremena i materijalnih sredstava utroši se u organizaciju svakog novog tečaja. Na taj način i marketing zaostaje. Ovom koncepcijom za organizaciju tečaja potrebno je upola manje do sada utrošenog vremena, te bi na taj način preostalo vrijeme dobili za marketinške poteze i promociju. Također ljetna turneja je odličan medij prezentacije, i jedini uspješan u tom godišnjem razdoblju. Takodjer, zimski period dobili bi za dodatnu prezentaciju putem partyja za koje bi u tom slučaju imali više sredstava i fizičkih mogučnosti.

Sve gore navedno dobilo se istraživanjem prošlogodišnjeg poslovanja u svrhu bolje suradnje sa sponzorima te bolje edukacije i zadovoljstva samih polaznika Akademije.


Post je objavljen 21.01.2006. u 12:44 sati.