Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jja

Marketing

COSMETIC COP ili sto kozmeticke kompanije ne zele da znate o kozmetici!



Sto kazete na to da platite kremu 50-ak eura, nadu u teglici krasnog dizajna sa cistim retinolom jer ste vi eto nasjeli bas toj, retinolskoj, reklami. I onda u trenutku inspiracije ili dosade, nebitno, idete citati listu sastojaka I shvatite da u toj kremi NEMA retinola. Iako nosi retinolsko ime?!

Cinjenica je da vecina zena zeli biti zavedena tim malim slatkim bocicama, i sama posjedujem nekoliko primjeraka koji se kite svjetskim imenima ali se ne zelim zavaravati da sam time kupila cudo.

Kupila sam malo luksuza a luksuz volim.

I tako dugo dok ne zavaravam samu sebe, to je u redu.

No neke lazi koje nam kozmeticka industrija prodaje ne samo da su jadne nego su i opasne za zdravlje. Kao kad vam Chanel proda kremu sa SPF-om za potpuno pomladjivanje koze (da, da ima zena koje jos uvijek u to vjeruju) i vi to platite kao par vrlo vrlo solidnih cipela a ne provjeravate sto stoji iza takve izjave jer hej firma takvog formata vam ne bi lagala! Ili mozda bi???

Uglavnom ne pogledavsi, ne znate da ta kremica nema UVA zastitu ( sto je mnogo opasnije nego da recimo nema UVB zastitu,jer se posljedice toga vide tek kasnije ali su nepovratne) i da imate potpuno pravo biti ljuti jer za te novce ocekujete ne samo osnovnu njegu nego nesto POSEBNO ali kad osnove nedostaju, sto reci?!?!

Ili cudesni sastojak Obagi Nu-Derm kozm. linije je Complex 272 koji je necete vjerovati obican saponin!

Metodom pokusaja i pogresaka, te citanjem knjiga i casopisa koji nista NE PRODAJU radeci godinama svoje crne i bijele liste, radim sve manje pogresaka u kupnji, sve zadovoljnija sam kupljenima te koza mi izgleda sve bolje.

Novac ustedjen jer nisam kupila Guerlain ili La Prairie kremu, ulozim u kvalitetne suncane naocale ili izlazak u cabaret, naime mene pomladuje i to!


Mnoge zene zele vjerovati oglasima. I to je u redu. No ono sto mene daleko vise zabavlja je znati procitati skrivene poruke koje takve reklame salju. Zapravo vas i ne lazu previse jer znaju da bi takva laz bila skupa nego vam pricaju bajke koje je prije toga provjerio njihov odvjetnicki tim….dakle koza vam se MOZE pomladiti za 3 tjedna do toliko i toliko posto. Moze ali i ne mora.

Ili - klinicki testirano. Da i? Malo tko govori o rezultatima tih testiranja a oni su bitniji od cinjenice da li je nesto testirano ili ne a jos manje njih ce vam reci kome su dali zapravo u nalog ta testiranja, naime sve je kupivo pa tako i znanstvenici- koji dobiju par desetaka tisuca eura za svoje istrazivanje pod uvjetom da rezultati budu takvi i takvi.

Cak ne moraju ni falsificirati rezultate samo se koncentriraju na segment istrazivanja za koji aprirori znaju da ce potvrditi od firme unaprijed zadane hipoteze. No to vam jos uvijek nista ne govori o ucinkovitosti proizvoda. To je kao kad Dr. Perricone izda knjigu u kojoj na znanstveni nacin dokazuje ucinkovitost-koga ili cega- svoje kozmeticke linije. Da nije tuzno bilo bi smijesno!



Ucinite uslugu sebi i svojoj kozi i investirajte 20 dolara u knjigu Don't Go to the Cosmetics Counter Without Me, u nesto sto ce vam ustedjeti na stotine istih-ali jos vaznije- sacuvati vasu kozu od opasnih eksperimenata.




Post je objavljen 19.01.2006. u 10:59 sati.