Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludacha01

Marketing

Zašto žene vole kupovati?


Zašto žene vole kupovati? Na tom pitanju dala bi se provesti brojna znanstvena istraživanja, ali vjerojatno za to nema potrebe, jer je to jednostavno tako. Neki dečki to nikad neće shvatiti, ali da vam bude lakše, stvarno su postojala nekakva "znanstvena istraživanja".


myspace




Pokušavajući odgonetnuti tajnu ženske ljubavi prema kupovanju, australski istraživači Stella Minahan i Michael Beverland sa sveučilišta Deakin otkrili su pet osnovnih načina kupovanja, od terapijskog šopinga do kupnje na brzinu. Terapijskom šopingu sklone su žene koje kupujući nastoje zaboraviti brige što su ih snašle u životu, dok one koje preziru svaku vrstu kupovine kupuju na brzinu, tehnikom "zgrabi i bježi".

Osim njih australski autori prepoznaju i lovce, odnosno one koje obožavaju velika sniženja i ne žale vremena i truda da ih iskoriste. Za njima slijede žene koje kupuju u društvu, odnosno cure na šoping-izletu. One kupnju pretvaraju u cjelodnevni događaj isprepleten stankama za ručak i kavu. Zadnja su kategorija osamljeni lutalice, odnosno žene koje kupovanje doživljavaju kao vrijeme opuštanja provedeno izvan kuće u kojemu najradije uživaju same.

Vjerojatno su vam sve te varijante već poznate. Neke od nas se jednostavno osjećaju bolje kad nešto kupe – to nas čini sretnijima. Iako sreća nije sva u materijalnom, trenutni osjećaj je stvarno bolji kad si kupimo nešto što nam se sviđa, u čemu se osjećamo dobro, i odmah smo same sebi ljepše, mršavije, a što je najvažnije, bolje raspoložene.


Nekad je super i samo razgledavanje dućana, neobavezni razgovori s frendicama i trošenje vremena (ali ne nužno i novaca). Uvijek sam zavidjela onima čiji roditelji imaju duboke džepove, pa si mogu priuštiti sve što im se svidi, bez razmišljanja i prevelike računice. Nama ostalim smrtnicima često ostaju sniženja, za koja uvijek vrijede neka pravila.

Prvo, treba na vrijeme otkriti početak sniženja, jer se sve brzo razgrabi. Zatim, pravo vrijeme za shopping. Dođete li u shopping centar u kojem vladaju sniženja u popodnevnim satima, bit će strašna gužva u kojoj ćete izgubiti samo živce, a ako i uspijete naći nešto za sebe, čekat ćete dugo u redovima za kabine. Ukoliko otkrijete neku slobodnu kabinu, to je vjerojatno samo ona kojoj je zavjesa potrgana, pa je u skladu s time neupotrebljiva. :))

Nemojte misliti da sniženja nemaju svojih dobrih strana, jer se nekad stvarno nađe dobrih krpica. Slijedeće, tip žena koje kupuju u društvu: kao što sam već rekla, to je super prilika da se izbrbljaš sa frendicama, nešto kupiš, a usput i popiješ kavu. Dok neke kupuju u društvu, druge to najviše vole obaviti same, bez pritiska, bez obaveza i bez ljudi koji sugeriraju što treba kupiti, a što ne. Vjerovali ili ne, postoje i one cure i žene koje shopping uopće ne vole. Dok je jednima shopping ispušni ventil, zabava i način opuštanja, drugima je to nužno zlo. Idu u shopping samo kad im nešto STVARNO hitno treba, kad je za to posebna prilika i kad je jednostavno nemoguća kupovina pomoću mama-servisa.

Nekad i najveće shoppoholičarke ne podnose gužve, nasilne prodavačice koje ulaze u kabinu sa "najnovijim kolekcijama" dok ste u gaćama, i činjenicu da baš nikad ne možete naći ono što tražite. Ipak, nekima je shopping zabava i nešto super, dok ga druge ne mogu smisliti. Te su ipak u manjini.

Ipak je ženski rod okarakteriziran kao takav koji voli kupovati. Mislim da se protiv toga ipak ne može. :)




Post je objavljen 18.01.2006. u 12:48 sati.