Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/knjiz

Marketing

Tko ce dobiti nagradu Jutarnjeg

Otvaram panel diskusiju s gore naznacenom temom za svoje rijetke i casne citatelje. prethodno bih, dok jos nisu svi zauzeli svoja mjesta i dok personal ne razdijeli kave i sokove, ukazao na postignute rezultate. nagrada jutarnjeg u ovih nekoliko godina pokazala se kao izvrstan filter knjiga koje ne treba citati, drugim rijecima, pokazalo se da je taj ovdasnji booker nagradjenom piscu, koliko god u financijskom smislu bio jebeno dobar novcani input, u knjizevnom, to je sad vec potpuno jasno, signal potpunog debakla. dobiti nagradu znaci navuci na sebe stigmu pisca za mediokritete, dobiti javni zig da ste autor prosjecne knjige sto je jos gore nego biti autor katastrofalne knjige, jer ostaje varljiv osjecaj tastini da ste nesto napravili, a zapravo niste napravili nista. sve me to podsjeca na onaj vic o malom debilu koji stalno crta krugove a svi u obitelji se rastapaju od divljenja kako on lijepo crta. u osnovi cijele price je neka jebeno opasna laz, ali ne samo to. sve mi se otkrilo nakon sto sam u nekoliko starih ferala procitao nekoliko kritika gordane crnkovic, koja je jedan od clanova zirija. sve da i netko to ne zeli, kuglica ce se zaustaviti na onom nesretniku koji je pogodio ukus strucnog povjerenstva. koje je zapravo u kurcu. shvacate na sto ciljam. ne radi se o tome koja je najbolja knjiga proze u proteklih godinu dana, nego koja ce dobiti nagradu. uoci razliku.

Post je objavljen 18.01.2006. u 01:30 sati.