Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/peratovic

Marketing

Odgovor Borisu Ličini o MediaRingu


Ako Jutarnji doista kupi blog.hr, teško je reći što bi se dogodilo, kako i Peratović piše s osjećajem nezavisnosti. No, ako kupi MediaRing, ili se otvori nova tvrtka, tko bi uopće znao...

Boris Ličina, borja.org, 02.01 2006.


Nisam reagirao na ovaj Borisov tekst dok budalaj lama nije upisao komentar broj 12 pod post naslova Ne daj Bože, Dragi Blože, Brisanog prostora:

Iako je neka lovica prokolala i neki su ljudi, iznenađujuće, osjetno poboljšali svoj standard; tako primjerice partner u Premisi i šef Medija-ringa - Premisa je Smolecova, Medija ring Pavić/Smolecov da pojednostavnim - Aljoša Roksandić, koji je nakon navodne prodaje Tv Nove naglo napredovao (Aljoša je inače Pavićevo čedo, ex-Globus...).


Dakle, budalaj lama tvrdi da je i MediaRing, kao i EPH (Jutarnji list) u suvlasništvu Ninoslava Pavića, pa sad ti Boris vidi u čem je razlika.


Post je objavljen 16.01.2006. u 13:46 sati.