Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babl

Marketing

lutkarstvo u svijetu



Upravo sam krenuo postaviti prethodni blog, upalio kompjuter, uključio se na Internet, kada me s vrha moje homepage "monitor.hr" zabljesnula najnovija vijest: "Muslimanska verzija Barbie lutke, Fulla, najprodavanija je igračka u arapskom svijetu." Nisam se ni najmanje iznenadio.

Sjetilo me to dobrog prijatelja, karakternog momka, koji je neko vrijeme uređivao hrvatsko izdanje magazina "Barbie".

- Kako je to glupo! kako je to glupo! - kukao je. - Ne mogu ja to raditi!

Podsjetio sam ga Mark Twaineove metodologije koju je izložio u priči "Kako sam uređivao poljoprivredni list" i nakon toga više nije bilo većih problema. Ostali su samo oni uobičajeni:

- Mamicu mu rosnu! Pogleđ s kakvim grafičarom radim! Imali smo naslov "Torta s prEljevom od jagoda", a on odabrao font u kojemu to izgleda kao "Torta s prOljevom od jagoda"! Otisnuto u pedeset tisuća primjeraka!

Prolistao sam nekoliko brojeva magazina koje je uredio. Kvalitetan tisak na dobrom papiru, sve vrlo šareno; prevladavajući sadržaj su bezbrojne slike dugokosih dugonogih lutkaka u minimalnim mini suknjama.

- Znaš li da je to najprodavaniji magazin u Turskoj i u nekim drugim arapskih zemljama?

To mi je zvučalo neuvjerljivo, sve dok nije objasnio:

- Ondje nema "Playboya", "Penthausa" i sličnih magazina. Zabranjeno je prikazivati golotinju u novinama… Kupuju "Barbie" da bi drkali na nju!

Ne želim ni pomisliti što rade s lutkicama!








Post je objavljen 15.01.2006. u 20:15 sati.