Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/speediman

Marketing

Peugeot 207 - novo lice bestselera

Image Hosted by ImageShack.us
NAJVEĆI događaj u posljednjem tisućljeću, kad je u pitanju Peugeot, desio se ovih dana nedaleko Pariza. PSA koncern, točnije Peugeot, javnosti je predstavio dugoočekivanog nasljednika legendarne 206-ice. Nastavivši utabanim putevima slavnih prethodnika, Peugeotova serija 2 je naprosto osuđena na uspjeh.To govore podaci, fotografije, ali i zdravi razum. Dosljedan izvorniku i smjernicama postavljenim od strane Turčina Murat Gunaka, danas planetarno popularnog dizajnera, novi 207 kroči samouvjereno igrajući na dvije karte.
Image Hosted by ImageShack.us
Prva i najjača ostaje magnetno privlačan dizajn. Svatko će se složiti da je novi vanjski izgled puni pogodak. Iako djeluje kao temeljito redizajnirana 206-ica, koja je usput rečeno još uvijek privlačna, 207 ostaje osebujan reprezent donjeg segmenta. Neosporna sličnost s većim modelima u gami kod Peugeota je samo plus. Elegancije nikad dovoljno, pogotovo kada se radi o gradskoj klasi u kojoj nije toliko česta. Lijep izgled je na novom modelu nadograđen značajnim povećanjem gabarita. S 403 cm ukupne duljine, 207 je od prethodnika dulji čak 20 cm i izjednačen s najvećim u klasi, Fiatom Grande Punto.
Peugeot 207 je četvrti model tvrtke u B segmentu (107, 1007 i 206 koji ostaje u proizvodnji) i jedini koji ima šansi da sustigne 206-icu. U svakom slučaju radi se o teškom zadatku svrgavanja istog s trona. Konkretno, model 206 je od svog predstavljanja 1998. godine prodan u 5,4 milijuna primjeraka i drži titulu najprodavanijeg Peugeta svih vremena.
Image Hosted by ImageShack.usZnačajna su i ostala povećanja, širina bilježi plus od 7 cm (172 cm), a visina 4 cm (147 cm). Pribrojimo li svemu tome 8 cm veći razmak između osovina, 207 je osjetno komforniji od 206-ice. Profitirao je i prtljažnik sa 270 litara, što nije rekord klase, ali je značajnih 25 više od prethodnika. Ponudu motora čini šest opcija, sve odreda preuzete iz modela 206 i opremljene pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. Radi se o tri benzinska (1.4/73 KS, 1.4 16V/88 KS, 1.6 16V/109 KS) i jednako toliko dizelskih HDI motora (1.4/68 KS, 1.6 HDI/90 KS, 1.6 HDI/109 KS). . Šira javnost će se prvi put s Peugeotom 207 moći susresti početkom ožujka na ženevskom auto-salonu. Prodaja modela u izvedbi s tri i pet vrata počinje na proljeće, a cijene će se u Njemačkoj kretati od 12.000 eura na više.



Post je objavljen 15.01.2006. u 19:57 sati.