Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/beerlover

Marketing

žuja NIJE zakon!

Jednom zauvijek želim raščistiti sa fenomenom Ožujskog piva! Iskreno nije mi jasno kako se to desilo, no, na žalosost, ta piva je najprodavanija piva u Hrvatskoj, tako barem neki u javnosti poznati podaci govore...

Meni osobno - TA PIVA NE VALJA, AL DOSLOVCE! Ovim putem riskiram zamjeriti se velikom broju ljudi, no spreman sam na to. Velik broj prijatelja, pogotovo onih koji su pravi pivopije, sa mnom se u potpunosti i bezuvjetno slažu, što se žuje tiče... Mnogima zato nije jasno kako je moguće da toliko ljudi uporno preferira tu pivu.

Ok, uzmemo li u obzir neki lokalpatriotizam, neki će reći, s time smo riješili stvar. No kako studiram i trenutno živim u Zagrebu, velik broj mojih prijatelja pivopija jesu upravo zagrepčani i čak i oni se sa mnom slažu!!!

Zato mi nikako nije jasan taj fenomen žuje-iskreno ne mogu vam ponuditi neki savršeni odgovor zbog čega je tome tako, no činjenica stoji. Uzmemo li vodu kao razlog-možda zagrebačka pivovara nema dovoljno kvalitetnu vodu, no ne mogu to sa stopostotnom sigurnošću tvrdititi, to je samo moja indicija koja proizlazi iz činjenice da ja u Zagrebu, za razliku od doma, imam lošu vodu!

Možda je neki drugi segment kriv-da li je to hmelj ili slad ili je ipak voda.... Ne znam, ali mi ne odgovara! Prežohka mi je - rekli bi stari ljudi iz mog kraja - što bi u prijevodu značilo da je pivo pregorko! Puno pregorko, ako se mene pita.

Toliko o tome, raspisao sam se. Nisam siguran jesam li koga uspio uvjeriti u isto mišljenje, no nije mi to bio ni osnovni razlog. Ljudi su tvrdoglava bića i teško se daju odgovoriti od nečeg, pogotovo kad su prehrambene navike u pitanju, a pivo je, slagali se vi s time ili ne, po zakonu još uvijek prehrambeni proizvod!

Cheers

Post je objavljen 12.01.2006. u 21:17 sati.