Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/underroom

Marketing

PODRUMARI odlučili pobjednika "Big Brothera" 2005. u Rvata

U zemlji koja je potajno izručila Gotovinu, a javno se zgraža zbog tog okrutnog i anti-domoljubnog čina, finalisti "Big Brothera" bili su (očekivano) Rom (islamske provinijencije), te žena (srpskog porijekla), jer je antagonizam Dalmacije i kontinentalne Hrvatske rezultirao manjim brojem glasova za Matka i Ivana. "Neka se pomlate pa im šefuj", stara je narodna pesma.
Underroom Rac Times je prevagnuo u dramatičnom finalu, jer su "Podrumari" u zadnje dvije godine Lige Dubrovčana u Zagrebu nosili crne majice s natpisom "I ja sam Ciganka", pa su tako Rvati povezali Hrvatstvo (simbolizirano crnom bojom - crne figure u šahu na hrvatskoj šahovnici) i ljubav i toleranciju prema nacionalnim manjinama (Roms), koji će tako vremenom postati većina. Ova vrsta marketinga morala je uroditi plodom, i nadamo se da će nam Hamdija platiti barem polovicu uplate za ovogodišnju Ligu Dubrovčana.
Na kraju, najzadovoljniji su Hamdija i Carla Del Ponte, koja sad baš ništa nema pravo zamjeriti Rvackoj, osim što nas može zvati domaćim izdajnicima, što ionako s povijesne distance nema nikakvog smisla, a već ni sad nema nikakvu težinu, dok Salamanderi vladaju.

Dakle, da nije bilo SMEČ-a, Duče nikad ne bi upoznao Ivanu iz Španskog, ona nikad ne bi radila (ili bi radila, a koga bi to bilo briga?!) u HHO-u, pa "Podrumari" ne bi dobili majice "I ja sam Ciganka", pa bi Hamdo dobio premalo glasova, što bi naljutilo Carlu Del Ponte, i tko zna gdje bi završila Rvacka?!!! Tako je to i sa kromosomima...


Post je objavljen 05.01.2006. u 10:37 sati.