Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pipak

Marketing

Doživjeti stotu

Evo i prvog posta u novoj godini. Šta reći, za novu godinu je bilo odlično, super smo se zabavljali (definitivno je bilo bolje nego prošle godine). Inače major se nije napio (vrlo pohvalno). Ipak, na početku sam mislio da neće bit neš posebno, ali poslije je bilo sve bolje i bolje.Mjuza je tamo bila dobra, sviralo se Zabranjeno Pušenje, Azru, Idole, Bijelo Dugme, HP, Škoro,P.Kazalište, čak sam ja pustio malo i R.Čorbu... ponuda pića je bila dobra (konačno je bilo neko dobro vino - Vranac), i čak je i hrane bilo (neka šunkica, sira i kruha). Vani smo se dobro izgrudali (major je dobio gadan udarac grudom od štefa). Usput sam se i dobro iznaplesao, i tako.. A najgore je prošao Zvonko...čovjek se gadno napio, mješao je votku i pivo!! Čak je pao s krova ! A uglavnom tip ima neke probleme, ali o tome neću ovdje... Sve u svemu, bilo je odlično. Otišli smo negdje oko 5, dio nas smo kod Duške otišli, i doma smo došli oko 10.
Inače moram pohvaliti Tele2, novu mobilnu mrežu. Prije neko vrijeme sam uzeo njihov start paket, onako za probu da vidim kak to ide (inače ja i nadalje koristim stari vipov broj). Za novu godinu sam zvao hrpu ljudi u Makedoniji, pričali smo beskonačno, i sve to me je koštalo svega 19 kuna !!!

I tako smo ukoračili u novu 2006 godinu, koja se nadam da će svima nama biti uspješna, da će nam donijeti puno zdravlja, sreće, para i ljubavi.

PS: pošto major_tom još uvijek ima problema sa blogom, onda ću danas umjesto njega napisat neku riječ i o oružjima.

.::Bugatti EB-110 (1991-1995)::.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Povodom 110 godišnjice rođenja osnivača tvrtke Bugatti Ettore Bugatti, 1991 godine u Versajsku palaću u Francuskoj je predstavljen jedan od najpoznatijih Bugattija: EB-110. Dizajnirao ga je talijan Marcello Gandini koji je poznat po dizajnu Lamborghini Countacha, i Lancia Stratos. EB-110 imao je V12 motor s četiri turbopunjača smješten straga, koji je davao snagu od 550 Ks. Imao je aluminijsku karoseriju, pogon na sva 4 kotača, 6-brzinski manualni mjenjač, brembo kočnice. Kasnije se pojavljuje modificirana izvedba EB-110 SS (Super Sport). Snaga je bila povećana na 650 KS, koji su omogućavali max. brzinu od 351 km/h, a od 0-100 je ubrzavao za 3,2 sekundi.

.::Colt Python::.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Ovo je Colt Python s cijevi od 4 inča,u kalibru .357 Magnum.Prilično je težak (oko 1.2 kile), ali to je učinjeno namjerno kako bi se smanjio jaki trzaj moćnog metka. Dodatna težina ga još čini izuzetno čvrstim i pouzdanim.Napravljen je 1955,a iako je bio vrlo popularan više se, nažalost, ne proizvodi - zamijenili su ga King Cobra i Anaconda." (by: major_tom)

NITRO

Post je objavljen 03.01.2006. u 21:58 sati.