Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludakucavjesnik

KAKO SE ŠEVE SLOVAKINJE OLITI KAKO SAM RAZBIO PET ENGLEZA

Mrle i ja ošli na put. U Slovačku. Našli smo se kod njega u šest i pili ostatke od tuluma noć prije. Nismo imali sredstava. Onda smo prikupili sredstva pa smo otišli u Spank. Tamo je bilo jebeno pa smo htjeli ostat a ne ić u Slovačku. Bio reko Leo da će doć, pa nije. Al je zato došo neko drugi. Onda smo ošli na bus. Bus pun pankera. Onda smo šutjeli do prvog stajanja jer nam je pozlilo od Petra Graše. U birtiji na putu gemišt i larđ bir 16 kuna. Kažem Mrletu da ostanemo ondak tamo jer je jeftino ili da počnemo tu brijat i izlazit. Pa kaj nam je svaki dan prevalit 90 kilometara kad je dobro a i u kvartu nam je. No morali smo dalje. Pa smo opet šutjeli i mislili svako svoje. Onda je neko pustio Dugme. Onda sam ja zašamaro jednog pankera i uzo mu empetriplejer. Onda su nas na granici jebali dva sata zbog moje slike u pasošu. Jebo sliku svoju. Stalno sam mislio na...Onda smo uletjeli u snježnu oluju, tzv. mećavu. Onda smo stali u trgovačkom centru. Onda je svanulo. Onda smo stali na pumpi i vidli najljepše stvorenje južnije od Kopenhagena. Vidio je to i on. Onda smo došli na neku tvrđavu, a prije toga u neki trgovački centar di sam vidio neke kaj izlaze u Globus. Onda smo išli srat, al nismo imali kaj posrat. Onda smo došli u hotel. Piva je bila 4 (četiri kune), Onda smo išli van. Onda smo počeli pit, a ja sam u međuvremenu kupio karticu i zvao okolo. Javio se samo Vepar. Onda smo išli u cede šop. Onda smo si rekli kako nećemo niš kupovat jer bolje da imamo za pit. Onda smo otišli u pab. Tamo smo pili i jeli. Ja sam akto dvije ružne plavuše. Jebiga volim ružne. Pijani Japanac je drpo babu. Opet smo išli pit. Ja sam opet počeo mislit na...Onda smo negdje pili do besvijesti, al se ja ne sjećam ničeg ni da smo išli taksijem. Onda smo spavali pa opet išli pit i jest. Onda smo se napili pa smo se išli spuštat s cugom. Meni je super Slovakinja čak namočila šniclu u cugu. Pa smo išli slavit, ali nismo htjeli u pab jer kad tamo hrpa onih cigana Tovara se dere Vidim jata onih istih pica. Pa smo išli u Slovačli Krolo gdje su na ssuper ugostili, a potom i u finjak kafić di je bilo ok. Tam sam razbio Engleze jer su iz grofovije Jorkšir, a ja pušim samo Linkolnšajr. Mrle je bario konobaricu kaj izgleda ko pjevačica Rokseta. Ja sam te večeri srao tri puta u istom bircu. Onda smo išli pit u Krolo. Tamo sam vidio super Srbijanku, a ona je vidjela mene. Al se poslovično nisam dao. Jer volimjednu drugu. Onda smo išli kod Mrletove, a on je onda bio preromantičan pa sam otišo doma. Pao sam pred hotelom na glavu. Mrle je ružio do jutra, a jas se moro rano dizat zbog mise. Onda smo doručkovali ko šampioni. Onda sam maltretirao cijeli bus, a stalno sam mislio na ... Onda mi je neko čestito Novu Godinu, ja nisam jer nisam imao sredstava. Onda sam se tako dobro zajebavo da su svi rikavali. Onda me je neko zamolio da prestanem. Onda smo došli doma, a ja sam vidio i račun za Ameriken. Onda mi je pozlio. Više neću mislit na...Sretno, trebat će Vam i Nam.
HH

Post je objavljen 01.01.2006. u 21:53 sati.