Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/makina

Marketing

Jeftino ili skupo, pitanje je sad?!

U hrvatskoj je u prvih 6 mjeseci 2005. godine registrirano 77 osobnih automobila snage preko 300 KS, a 505 snage od 200-300 KS.
Automobili s dizelskim motorima bilježe blagi rast prodaje, pa se tako približavaju benzincima. Odnos benzinaca i dizelaša je 53,26 (B) : 46,74 (D). Osnovni čimbenik u kupnji osobnog automobila još uvijek je cijena te što manja potrošnja.
Na ljestvici novoregistriranih modela sve do 23. mjesta se nalaze automobili nižih klasa poput Škode Fabije, a na 23. se nalazi prva limuzina – VW Passat. U odnosu na prošlu godinu, najveći rast prodaje bilježe VW i Peugeot, koji se trenutno nalaze na 3. i 4. mjestu, iza Opela i renaulta. Ipak, najveći napredak je ostvario Chevrolet, koji je stigao do 10. mjesta. Zanimljiv podatak nam nudi Dacia, koja nudi samo jedan model (Logan), ali ipak ima više prodanih automobila od Saab-a, koji ih je prodao tek 6. Suzuki bilježi blagi rast prodaje (u ovih 6. mjeseci je prodano 56 Suzukija), ali pravi rast se tek očekuje, jer se sada u ponudi nalazi i novi Swift, te atraktivne cijene.
Od svih automobila koji u ponudi imaju motor jači od 200 KS, najviše prodanih bilježi BMW. Među tim autima se nalazi čak 20 Porschea, i nešto Jaguara. Dakako, Mercedesi i Audiji nisu izostavljeni. Što se tiče Ferrarija, zabilježen je samo jedan. Ipak, najveću pozornost privlači luksuzni sportaš Bentley GT u vlasništvu vlasnika Vindije.
Najprodavanija marka na Hrvatskom tržištu je Opel, a jedina zasluga se odnosi na stalne prodajne akcije. Ali, i to ima svoju cijenu – prema nekim izvorima, zarada na Corsi iznosi oko 9 €.




Post je objavljen 28.12.2005. u 00:27 sati.