Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/speediman

Marketing

Volkswagen Beetle Cabrio


Nova Buba Cabrio naslijedila je bezveremenski stil i šarm od svoje prethodnice, koji je zajedno sa najsuvremenijom tehnologijom upakiran u moderan dizajn. Umjesto trendovskog tvrdog krova, Buba ima platneni, mekani krov napravljen po uzoru na stari model predstavljen davne 1949. godine. U otvorenom stanju, krov se nalazi na mjestu imaginarnog C-stupa, a zahvaljujući posebnoj Z-tehnici sklapanja zauzima malo prostora, odnosno, znatno je smanjena visina sklopljenog krova i povećana preglednost straga. Za spuštanje, krov je potrebno deblokirati okretanjem ručice u prednjem dijelu krova, a za ostalo se brine elektro-hidraulički sustav kojem treba rekordnih 13 sekundi za spuštanje krova. Na prvi pogled, postupak deblokiranja krova čini se vrlo nespretnim, no nakon kratkog privikavanja sve postaje jednostavno! Čak je sve dobro funkcioniralo i na našem testnom automobilu – za koji su nas upozorili da je zbog nepažljivog rukovanja sustav deblokiranja oštećen – sve je išlo glatko.

Ponuda motora počinje s poznatim 1.4-litrenim benzinskim motorom od 75 KS, zatim slijedi 1.6-litreni agregat od 102 KS i na kraju 2.0-litreni motor od samo 115 KS, ali koji pokazuje velik dio snage pri vrlo niskim okretajima motora. Uskoro dolaze još dva motora, benzinski 1.8-litreni turbo motor maksimalne snage 150 KS i turbo-dizelski 1.9-litreni motor od 100 KS. Svi navedeni motori zadovoljavaju Euro 4 norme. U sve modele je serijski ugrađen 5-brzinski manualni mjenjač, a za model sa 2.0 motorom u opciji je i automatika sa 6 brzina i komandama na volanu za koju treba nadoplatiti dodatnih 2.500 €.Buba Cabrio sa 1.4-litrenim motorom do registracije stoji 22.222 eura, model 1.6 košta 23.614 €, za model s 2.0 motorom treba izdvojiti 26.144 €, model 1.8T košta 28.096 €, a turbo-dizelski agregat stoji 27.227 €.



Post je objavljen 26.12.2005. u 11:39 sati.