Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/speediman

Marketing

Mercedes SLK


Stigao je Sportlich Leicht Kurz koncept druge generacije. I ono što se na prvi pogled može zaključiti jest – novi je SLK još ljepši i elegantniji s jasno izraženim sportskim štihom. Dodajte još AMG-ov V8 od 360 KS i zabava može početi!Prošlo je osam godina otkako je Mercedes-Benz lansirao automobil koji je pokrenuo svojevrsnu kabrio revoluciju. Tvrdi sklopivi krov u potpunosti je preokrenuo poimanje automobila bez krova, a kao što znamo konkurencija nije dugo čekala pa taj koncept možemo vidjeti na sve većem broju automobila. Uglavnom, kada su u pitanju inovacije onda je ovdje Mercedes definitivni lider čiji svaki novi model ili koncept biva «skeniran i sniman» špjiunskim tehnikama od strane konkurenata.

Po pitanju motorizacije SLK ponovno pred konkurenciju postavlja nova mjerila. Tako će se najjači model s AMG-ovim potpisom opremati snažnim 5.4 l V8 motorom od 360 KS i 510 Nm okretnog momenta. Ovo je prvi puta da se V8 motor pojavljuje u tako kompaktnom automobilu. Performanse su izuzetne: 0-100 km/h = 4.9 s (!), 250 km/h. AMG model će biti serijski opremljen novim sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem 7G-TRONIC s mogućnošću manualnog mijenjanja brzina putem tipki na volanu. Novost je i V6 motor koji donosi 25 % više snage u odnosu na prethodnika. 272 KS i 350 Nm (maksimalni obrtni moment je dostupan već od 2400/min pa sve do 5000/min) u SLK 350 vozaču će pružati također vrhunsku zabavu: samo 5.6 s do 100 km/h (5.5 s sa 7G-TRONIC-om). Inače, ovo je prvi Mercedesov V6 motorom s promjenjivim radom bregaste osovine. Obzirom na ovaj i još neke detalje SLK s ovim motorom uspijeva trošiti manje od prethodnog V6 motora unatoč samom povećanju snage. Entry-level je SLK 200 K sa 163 KS. Moderan četverocilindrični agregat s kompresorom također se prvi put pojavljuje u SLK gami.

Novost je i AIRSCARF sustav koji će vlasnicima SLK omogućiti uživanje u open-top vožnji i pri hladnim uvjetima. Naime, u naslonima za glavu smješteni su posebni otvori kroz koje se istiskuje topli zrak i tako grije ramena, vrat i glavu. Sustav radi putem elektronike tako da je moguće podesiti željenu temperaturu ili će sam sustav podešavati temperaturu i utjecati na intenzitet upuhavanja toplog zraka obzirom na brzinu vozila i vanjsku temperaturu. Naravno, za potpuni doživljaj potrebna je i adekvatna glazba – 380 Watta koje reproducira 11 zvučnika biti će dovoljno i za najzahtjevnije…
Prethodnik se prodao u više od 308.000 primjeraka diljem svijeta što ga čini jednim od najuspješnijih modela svoje klase. Hoće li nasljednik uspjeti ponoviti ovaj uspjeh? Definitivno.





Post je objavljen 24.12.2005. u 20:34 sati.